Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Inspirert av tråden om du selv synes du er pen. Anonymous poster hash: 2124e...134
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Jepp. Har mellom 150-280 liker på profilbildene mine, minst 200 av de er menn så ja, det syns de nok. Samme med Instagram, har over 5000 følgerne:) Anonymous poster hash: a8e5c...95a
Marriet Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Får høre det av og til ja. Spesielt når jeg har ordna meg skikkelig. Men nå er jo det her med skjønnhet veldig subjektivt så noen er nok også totalt uenig. La også merke til at en del skrev om seg selv at de var litt for store, eller overvektig og at det trakk ned. Det gjorde meg litt trist, for det trenger det absolutt ikke gjøre i min verden.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Jeg blir sjekket opp av masse utlendinger på byen.. Så.... Nei, tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 0378e...4ce
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Jeg blir sjekket opp av masse utlendinger på byen.. Så.... Nei, tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 0378e...4ce Hæ? Er det noe galt i det? Utlendinger liker eksotiske damer, så du skal ta det som et kompliment, utlendinger liker ikke bleke kjipe nordmenn:) Anonymous poster hash: a8e5c...95a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Ja, dessverre på mange måter. Det gir meg litt sosial angst. Anonymous poster hash: 0540a...498
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Jeg blir sjekket opp av masse utlendinger på byen.. Så.... Nei, tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 0378e...4ce Haha, dritbra Men du er nok pen forde sjø! Anonymous poster hash: e0a4e...b85
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Folk synes jeg er penere enn jeg synes selv jeg er, men det sier jo egentlig ingenting:) Jeg har ingen problemer med å dra mannfolk, men jeg har både stor nese og er brei over ræva med litt mage og digre pupper osv. Sier seg selv at en som foretrekker f.eks petite damer ikke ser to ganger på meg;) Hva som er pent er så subjektivt. Anonymous poster hash: d2d52...e1a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Ja. Men det er ikke noe jeg bare tror. Jeg får stadig masse komplimenter, både fra kvinner og menn. Anonymous poster hash: fd73f...a30
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Andre synes nok jeg er penere enn jeg selv ser, selv om jeg ser at jeg har vært heldig. Anonymous poster hash: 2b3fd...f1b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Jeg har vel heller omvendt problem. Jeg synes jeg selv er så lite pen at jeg lurer noen gang på om menn som ser på meg gjør det fordi jeg ser rar ut. Har langt blondt hår, store blå øyer og store brøst men er dessverre overvektig😞. Har alltid lurt på hva folk synes om utseendet mitt. Anonymous poster hash: 1e7ea...b88
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Hæ? Er det noe galt i det? Utlendinger liker eksotiske damer, så du skal ta det som et kompliment, utlendinger liker ikke bleke kjipe nordmenn:) Anonymous poster hash: a8e5c...95a Hahahahahaha hahahaha! Dagens! Anonymous poster hash: 38c3e...62b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 Nix, ganske merkelig igrunn. Synest sjølv eg er ganske pen. Men får ikkje mange kompliment av folk. Og når eg får det har eg alltid følelsen at personen seier det fordi eg er finare enn eg vanligvis er og tydlegvis treng skryt for å ha greidd å sjå noko lunde bra ut/dei tror eg har dårleg sjølvtillit og derfor treng skryt. Høyrest rimeleg schizofrent ut heile greia ser eg😂😂. Men eg syns likevel eg sjølv er ganske fin altså. Det er heilt sant😄. Anonymous poster hash: 1d224...712
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 Ja, de sier så Jeg tror folk syns jeg er pen, er nok pga min utstråling og selvtilliten er på topp. Anonymous poster hash: ebd67...a50
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 Jeg synes selv jeg er pen, men tror ikke andre synes det. Sjeldent jeg blir sjekka opp på byen og får sjeldent komplimenter fra fremmede. Får heldigvis mye komplimenter fra de jeg kjenner. Men utseende spiller jo sammen med personlighet og fremtoning. Mulig jeg er for autoritær og bestemt slik at jeg ikke innbyr til noe sjekking 😉 Jaja, er jo egentlig ikke interessert heller. Men er ja, er egentlig godt fornøyd med utseende mitt og ønsker ikke å endre så mye 😊 Anonymous poster hash: 51fee...9e1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #16 Skrevet 1. august 2016 Ikke altid jeg selv syntes jeg er pen, noen dager syntes jeg det ikke. Kommer an på dagsformen. Men får stadig høre det. Og når jeg var singel fikk jeg en masse mld av kjente og ukjente menn som ville date meg. Så tydelig at andre syntes det. Men det positive er jo at jeg føler de fleste respekterer meg og liker personligheten min og. Anonymous poster hash: 53347...b0f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #17 Skrevet 1. august 2016 Jeg synes selv jeg er pen, men tror ikke andre synes det. Sjeldent jeg blir sjekka opp på byen og får sjeldent komplimenter fra fremmede. Får heldigvis mye komplimenter fra de jeg kjenner. Men utseende spiller jo sammen med personlighet og fremtoning. Mulig jeg er for autoritær og bestemt slik at jeg ikke innbyr til noe sjekking 😉 Jaja, er jo egentlig ikke interessert heller. Men er ja, er egentlig godt fornøyd med utseende mitt og ønsker ikke å endre så mye 😊 Anonymous poster hash: 51fee...9e1 Skulle tro det var meg som svarte. Anonymous poster hash: 3b89c...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå