Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Å ville dere latt ungene deres se den? Jeg vurderer å smekke den på å plassere kidsa foran tvn med en boll popcorn sammen med meg. De er 7 og 10 år og er ikke mørkeredde. Er det ok? Mange år siden jeg har sett den, så husker egentlig ikke helt hvordan den er Anonymous poster hash: 8007c...066
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Ja! Den er supergøy!! Syntes den var bittelitt skummel da jeg var liten, men litt sånn skrekkblandet fryd :-) Anonymous poster hash: e3e33...124
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Ja var det jeg å syns å huske, spesielt den bibliotekscena i begynnelsen Jeg kjører på, så får jeg heller skru av om de blir redde HI Anonymous poster hash: 8007c...066
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Så den med ungene for en stund siden. De er 8 og 11. Gikk helt strålende.
tante grusom master of law Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Sønnen min så den for kanskje et år siden. Da var han åtte. Han digget den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå