Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Kanskje litt teit spørsmål, men. Er det vanlig at barn blir "hypre" av barnehagestart? Vår halvannet år gamle jente begynte i barnehagen i dag. Hun var der bare i et par timer, med meg til stedet. Hun koste seg masse. Men etter at vi kom hjem, og helt til nå har hun vært helt hyper. Herja og vært rampete og oppført seg ganske ille. 10 ganger være enn vanlig. Er det en reaksjon på å begynne i barnehage og går det over? Andre som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 52807...da3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Vet ikke, min gutt sovna på veien hjem og sov leeenge. Kan jenta di ha vært overtrøtt? Anonymous poster hash: 93132...25e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Hun sov hvil hjemme etter at hun var i barnehagen. Var sånn både før og etter hvilen H Anonymous poster hash: 52807...da3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Kanskje hun var veldig fornøyd Dere får se om det fortsetter, vet ikke om det er vanlig. Anonymous poster hash: 93132...25e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Ja, blir spennende å se videre i uka! Andre som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: 52807...da3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Hvis min blir mer hyper av bhg-start blir jeg innlagt et eller annet sted tror jeg 😱😂 Anonymous poster hash: 9f613...4ef
Puppen og lillemor Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Jeg husker at min nå 5-åring ble helt hyper da hun startet i barnehage da hun var 13 måneder! Jeg husker at jeg ringte min mamma helt fortvilet og spurte om det var vanlig at barn ble gale av å starte i barnehagen.. 😂 Hun kan fortsatt reagere litt tilsvarende om hun blir sliten eller det blir mye inntrykk.. Blir litt sånn urolig, klarer ikke å roe seg ned osv
Puppen og lillemor Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Det går forøvrig helt sikkert over.. Det gjorde det her i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Det går forøvrig helt sikkert over.. Det gjorde det her i hvert fall Takk for svarene fint å høre at noen andre har vært gjennom det samme og det gikk over Anonymous poster hash: 52807...da3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Det er sikkert veldig mange inntrykk som skal bearbeides. Noen sovner mens andre blir overaktivet/hypre.Lurt å ha rolige ettermiddager, så går deg seg til etterhvert. Anonymous poster hash: d278c...0b5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Begge mine (3 og 5år) er enda oppspilt og hypre etter en dag i barnehagen. De går 3 dager i uka og merker godt at de blir litt overstimulerte. Er selvsagt bedre nå en det var, men slitsomt, da de er trøtte men har så mange inntrykk at det er vanskeligst roe ned. Anonymous poster hash: 16c66...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå