Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Er det noen her inne som reiser til Tyrkia? Vi vurderer og bestille oss en tur til alanya i September. Er selvfølgelig usikker, men jeg elsker Tyrkia og har veldg lyst på en ferie dit. Vennligst ikke kommenter at det er uansvarlig osv, jeg vet risikoene ved det(selvom jeg mener at du ikke er trygg noen plass lenger). Men jeg vil bare høre om det er noen som faktisk reiser dit nå? 😊 Anonymous poster hash: c01fd...076
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Forhold deg til rådene fra UD. Anonymous poster hash: 6700c...b2f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Det gjør vi. Men jeg ville bare høre litt om andres tanker rundt det Anonymous poster hash: c01fd...076
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Ville ikke reist dit. Det ville jeg ikke gjort de to siste årene, og enda mindre nå. Ser man bort fra risikoen så mener jeg at man bør ta avstand fra å reise dit fordi landets folkevalgte har valgt å bruke kuppforsøket til å innføre sitt eget langsomme kupp. Han har tatt kontroll over påtalemyndigheter og domstoler, han har sparket 50-60.000 statlige ansatte, han stenger utdanningsinstitusjoner. Han er i ferd med å endre grunnloven for at han selv skal få enda mer makt. Det er ikke et land som lenger har et reelt demokrati, selv om den som sitter med makten en gang ble valgt av folket. Man kan ikke tilrane seg makt på den måten. Det er ikke mye du og jeg kan gjøre, men vi kan vise at vi ikke støtter dette ved å la være å reise dit! Anonymous poster hash: 4bc18...475
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Hadde glatt reist Anonymous poster hash: fc67c...bfd
Gjest Antarctica Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Har aldri ønsket meg noen tur til det diktaturet, og aller minst nå.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Ville du kun ha svar fra de som var enig med deg?? Anonymous poster hash: e613b...161
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Jeg hadde reist med mannen, usikker på om jeg ville hatt med ungene. Anonymous poster hash: 9ec7c...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå