Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Det er ingen smerte når tisser. Men har et voldsomt press på blæren og må VELDIG ofte på do. Hver 30 min. Og når jeg tisser er Det lite som kommer og det går tregt. Normalt? Og trodde man skulle få hetetokter som gravid.. jeg fryser lett og mye egentlig. What ?? Uke 6 Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Ingen? Anonymous poster hash: e8e88...526
Gladmor30 Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg fikk mye kynnere og menssmerter hver gang jeg hadde uvi. Slo aldri feil, med alle 3 barna
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Jeg fikk mye kynnere og menssmerter hver gang jeg hadde uvi. Slo aldri feil, med alle 3 barna Takk for innspill. Det har jeg ikke. Gikk det bra med alle 3 barna? Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Jeg har hatt uvi helt uten symptomer og uvi med kun masse kynnere som symptomer. Anonymous poster hash: 59cdc...d2d
Snøfnugget Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Hatt det to ganger under svangerskapet uten symptomer
Gladmor30 Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Ja jeg har aldri hørt om at barnet kan ta skade av d.. Du kan faktisk kjøpe selvtester på apoteket for å sjekke selv, dersom du er usikker. Selv om d er mye lettere å gå til legen å levere en urinprøve. D er jo også gratis for deg nå 😊 Slapp helt av. Jeg hadde dette så og si konstant alle 3 svangerskapene.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Har hatt en uvi som gravid og hatt det sykt mange gange ellers. Da jeg var gravid voknet jeg sent på kvelden av at jeg hadde så vondt i magen at jeg ikke klarte reise meg opp ordentlig (var ca 18-20 uker på vei.) Var en tur på legevakta, som sjekket det meste borsett fra urin og smerten ga seg etterhvert. Jeg reiste hjem derfra uten svar på hva det var. Etter et par dager kom smerten tilbake og jeg dro til fastlegen. Der var det første som ble tatt en urinprøve og hadde ganske heftig utslag. Anonymous poster hash: c10b4...a73
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Hi her igjen. Tok en selvtest og fikk litt utslag på leukocytter. Ringte legevakten, fikk ikke komme til pga han mente jeg ikke hadde noen symptomer på uvi Men jeg har litt vondt i magen og merkelig press i magen/blæren. Drikker mye og går mye på do... Innspill ?? Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Hi her igjen. Tok en selvtest og fikk litt utslag på leukocytter. Ringte legevakten, fikk ikke komme til pga han mente jeg ikke hadde noen symptomer på uvi Men jeg har litt vondt i magen og merkelig press i magen/blæren. Drikker mye og går mye på do... Innspill ?? Anonymous poster hash: e8e88...526 ? Noen...? Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Hei. Jeg hadde uvi tidlig i svangerskapet. Det svei ikke når jeg tisset, men følte meg veldig gravid hvis du skjønner. Oppblåst, kvalm og ubehaglig at klær strammet på magen. I tillegg måtte jeg tisse ofte og hadde smerter over nyrene som kom og gikk. På legekontoret så de at det var leukocytter. Prøven ble dyrket og det viste seg at det var bakterier også. Kan du ikke levere en morgenurinprøve hos legen og gå de til å dyrke den? Anonymous poster hash: 36de6...684
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Hei. Jeg hadde uvi tidlig i svangerskapet. Det svei ikke når jeg tisset, men følte meg veldig gravid hvis du skjønner. Oppblåst, kvalm og ubehaglig at klær strammet på magen. I tillegg måtte jeg tisse ofte og hadde smerter over nyrene som kom og gikk. På legekontoret så de at det var leukocytter. Prøven ble dyrket og det viste seg at det var bakterier også. Kan du ikke levere en morgenurinprøve hos legen og gå de til å dyrke den? Anonymous poster hash: 36de6...684 Takk for svar Ja,er akkurat sånn jeg og føler det. Voldsomt press i magen og stikkinger Hvor lang tid tar dyrkning? Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Du kan få svar dagen etter på dyrkningen! Anonymous poster hash: 36de6...684
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 Du kan få svar dagen etter på dyrkningen! Anonymous poster hash: 36de6...684 Takk Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #15 Skrevet 3. august 2016 Tok ny test Og fikk utslag for nitritt også 😯😯 Jeg har selexzid og vil selvmedisinere meg. Er det innafor? Anonymous poster hash: e8e88...526
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #16 Skrevet 3. august 2016 Det sier meg ingenting. Hvorfor leverer du ikke bare en urinprøve til dyrkning? Anonymous poster hash: 36de6...684
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #17 Skrevet 3. august 2016 Det sier meg ingenting. Hvorfor leverer du ikke bare en urinprøve til dyrkning? Anonymous poster hash: 36de6...684
Sokkedyret Skrevet 3. august 2016 #18 Skrevet 3. august 2016 Hadde også uvi under graviditet med lite symptomer og var usikker på om det var uvi. Sjekket for sikkerhets skyld og hadde rett. Vet ikke om jeg hadde turt å bare begynne på selxecid uten å ha snakket med en lege...! Jeg fikk komme rett inn til fastlegen med urinprøver, trengte ikke time engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå