Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Fra fersk krabbeklo? Den har jo blitt kokt i saltvann regner jeg med. Bør jeg droppe det? Anonymous poster hash: 40f6b...dcb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Har aldri hørt det er farlig med hvitt krabbekjøtt. Vår 2-åring spiste krabbe senest i går, selvfanget og kokt i ferskvann med salt. Anonymous poster hash: 219f4...16f
MammantilNurket Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 (endret) Så fremt dere ikke har mye skalldyrallergi i familien kan jeg ikke se for meg at det skulle være farlig. Endret 1. august 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Har aldri hørt det er farlig med hvitt krabbekjøtt. Vår 2-åring spiste krabbe senest i går, selvfanget og kokt i ferskvann med salt. Anonymous poster hash: 219f4...16f Tenkte først og fremst på saltet.. har også hørt at skalldyr før 3 år kan trigge en allergi. Anonymous poster hash: 40f6b...dcb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Ang saltet så skal vel ikke 2-åringen spise krabbe hver dag i en evighet? Så lenge de ikke får i seg masse salt ofte så gåe det greit. Men vær obs på allergi som de andre sier. Min 2-åring har fått litt reker og det gikk fint, var flere mnd mellom de gangene. Anonymous poster hash: 012d3...6c9
MammantilNurket Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Ang saltet så skal vel ikke 2-åringen spise krabbe hver dag i en evighet? Så lenge de ikke får i seg masse salt ofte så gåe det greit. Men vær obs på allergi som de andre sier. Min 2-åring har fått litt reker og det gikk fint, var flere mnd mellom de gangene. Anonymous poster hash: 012d3...6c9 Min har også fått litt reker. Gikk helt fint 😊
Marriet Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Min toåring spiser både reker og kongekrabbe innimellom. Aldri tenkt på at det er potensielt skadelig.
februarprins2013 Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 min elsker krabbe, spist det siden 1 års alderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå