Gå til innhold

57 kg/160 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som veier det, med klær. Føler du deg lubben?

Anonymous poster hash: 96e3c...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ser på det som helt normal vekt. Men noen har jo mye muskler, noen har jevnt fordelt fett og andre har alt på magen osv, så klart.

Anonymous poster hash: 702c3...d85

Skrevet

Normal vekt er det jo. Men jeg trur jeg kunne veid ti kilo mindre uten å se skrapa ut.. Har en liten puddingmage.

Anonymous poster hash: 96e3c...b54

Skrevet

Jeg er nøyaktig 57 kg fordelt med 160 cm og jeg er faktisk lubben. Tynne bein og armer, men veldig stor mage, mye flesk på sidene.. Kan sikkert gå ned 8-10 kg uten å bli for tynn..

Anonymous poster hash: 7d8bd...73c

Skrevet

Er ikke nøyaktig det, men 58-59 kg fordelt på 163 cm.

Vil ikke påstå at jeg er lubben, er nok ganske normal, men hadde ikke vært noe problem å gå ned 6-7 kg, hadde likevel ikke vært tynn.

Anonymous poster hash: a4742...901

Skrevet

Jeg er 163 og 58 kg. Ser ikke på meg som lubben, men uten klær ser man godt at jeg kunne strammet opp og gått ned 8-9 kg uten at det hadde gjort noe. Enda jeg har en del muskler (trener ballsport, styrke og kardio), så legger det meste seg på mage, rumpe og lår - mens armene er rimelig tynne 

Anonymous poster hash: 61e30...f5c
Skrevet

Nei. Veier jeg ned mot 50 kg så ser jeg syk ut.

Skrevet

Jeg er 1.60 og veier nå etter sommeren nøyaktig 57 kilo (pleier å ligge rundt 55) og jeg føler meg ikke lubben. Er ikke skrapa akkurat, men har ikke veldig mye ekstra.

Har veid mindre før - rundt 48-50 og det så ikke så bra ut på meg, så jeg har funnet ut min "idealvekt" er ca 54-55 kg.

Skrevet

Veier 60 og er 160 og jeg synes jeg er ganske tjukk.. Alt legger seg på mage og overkropp og har noen stilker av noen bein, så 60 kilo er ikke akkurat velproporsjonert..

Anonymous poster hash: 293cd...093

Skrevet

Jeg er 162 og veier sånn 57-58, og jeg vil ned noen kilo. Føler meg litt små lubben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...