Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Gjør dere det da? Hadde besøk av en dame i familien som er sjef i en butikk. Naturligvis også da opprettet fb side for businessen.. Jeg liker omtrent aldri sider jeg får invitasjon til, men måtte jo gjøre det igår, samt satt hun her og forventet at vi skulle invitere alle våre fb-venner til å like siden sånn at hun oppnådde et visst antall likes.. Er ikke sååå gira på butikken hennes engang. Sider jeg "liker" på Facebook klikker jeg liker på fordi jeg faktisk liker dem Anonymous poster hash: 86c3e...806
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Nei. Liker ingen sider bare på oppfordring. Min FB er for private ting, ikke for å booste følgerlista til venners forretninger jeg ikke har interesse av. Anonymous poster hash: 31f63...190
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Nei. Liker ingen sider bare på oppfordring. Min FB er for private ting, ikke for å booste følgerlista til venners forretninger jeg ikke har interesse av. Anonymous poster hash: 31f63...190 What she said. Anonymous poster hash: 7dd07...71d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Jeg liker heller ikke noe bare fordi andre sier jeg skal gjøre det. Bruker gjerne si at jeg skal se på det siden om noen ber meg gjøre noe akkurat der og da. Det jeg synes er frekt er de som legger deg til i en gruppe som gjerne er relatert til deres firma - men de gidder ikke en gang si til deg at de gjør det. Da blir jeg provosert. Og da deaktiverer jeg meg fra den gruppen med det samme jeg oppdager det. Anonymous poster hash: ece63...c2c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Nei. Liker ingen sider bare på oppfordring. Min FB er for private ting, ikke for å booste følgerlista til venners forretninger jeg ikke har interesse av. Anonymous poster hash: 31f63...190 Enig i dette. Anonymous poster hash: aff68...1bb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Kjente meg ganske irritert igår. Svigerfar er helt lik (eier også bedrift) og har fb side og oppfordrer oss til å "reklamere" for han ved å "sjekke inn" på fb status der han eier. Har aldri gjort det. Han har til og med bedt meg ta med flyers på jobb for å reklamere for han! På grensen til frekt egentlig (?!). Reklamering er hans eget ansvar. Og det var det for damen igår også, men så ble hun sittende her i tre timer uten å dra. Måtte jo liksom gjøre det... Anonymous poster hash: f8719...8c1
Gjest Antarctica Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 "Liker" kun det jeg faktisk liker...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Liker ikke noe fordi noen ber meg om det. Hvis noen ba meg like noe ville jeg bare sagt at jeg begrenser veldig hva jeg liker. Er veldig forsiktig med fb, liker kun "trygge, nøytrale ting", og først og fremst av praktiske årsaker (informasjon jeg synes er nyttig, som sentrum der jeg bor (når skjer det ting) osv.). Anonymous poster hash: 424ab...68c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Du kan jo bare like den for å være grei, men la være å følge den... Anonymous poster hash: dcb8a...ca8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Jeg liker det jeg liker. Anonymous poster hash: 37eb2...aff
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Jeg ville hjulpet nærmeste familie og venner med likes på deres firmasider. Har selv eget firma og jeg setter så stor pris på de vennene jeg har som liker innleggene jeg skriver. Utenom det liker jeg kun det jeg faktisk liker. Men å hjelpe mennesker jeg er glad i gjør meg ingenting:) Anonymous poster hash: 3561d...584
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 Spørst veldig, har noen ganger trykket liker når nære venner åpner butikk eller lignende, men dersom jeg ikke er interessert i å se alt de poster, så "avfølger" jeg de, slik at jeg fortsatt liker siden, men slipper å se alt som blir lagt ut. Anonymous poster hash: bfa22...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå