Gå til innhold

Har du sofakos med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere for eksempel skal se på tv sammen om kvelden og begge sitter i sofaen, sitter dere inntil hverandre og koser selv når dere har rt sammen i flere år, eller sitter dere fra hverandre? Og kan dere stryke mannen, holde rundt han, eller bare ligge inntil mens dere ser på tv uten at han tar det som et hint til at det skal ende med sex? Merker personlig at vi bokstavelig talt sklir litt fra hverandre i sofaen mens tiden går noe jeg synes er trist, for setter så stor pris på at vi kan være tett inntil hverandre på kveldene på vanlige ukedager når vi begge er i sofaen. Og uten at det må føre til sex hver gang.... Selv om det også er greit som oftest.. har jo pause knapp ;)

Anonymous poster hash: 8c876...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vi hver kveld når barn er lagt og husarbeid og treninger unnagjort. Ser litt TV eller legger agenda for neste dag/uke. Vært sammen i 16 år.

Anonymous poster hash: b318a...488

Skrevet

Noen ganger er det hyggelig å se film sammen med litt kos, andre ganger er det deilig å se en film i hver vår ende av sofaen.

Det må ikke alltid føre til sex, men gjør det ofte. Før hadde vi mye sex på sofaen, men da bodde vi høyt over bakken i leilighet. Nå bor vi ikke hus med store vinduer, så da bærer det inn på soverommet. Men nå syns vi se er kos også vi da. Det er liksom ikke bare tøm og røm. Men etter 12 år har vi perioder også.

Anonymous poster hash: b4164...e1c

Skrevet

Kan stryke litt på hverandre ja, men aldri sex på sofaen. Eller, lite generelt. Det er uhygienisk, siden både unger og kattene oppholder seg mye der. Vært sammen 3 år.

Anonymous poster hash: 4c521...8a2

Skrevet

Ofte, men ikke alltid. Han legger seg ofte inntil meg eller ber meg legge meg i fanget hans, for om ikke vet han at jeg skal "bare" ettellerannet og forsvinner.

Anonymous poster hash: b50bd...393

Skrevet

Gjør begge deler. Mannen jobber mye overtid, jeg jobber også noen kvelder, og med en 3-åring og nr 2 godt på vei blir det mer til at vi avtaler at vi skal ha sex i morgen kveld, heller enn at det skjer spontant. Er utslitte begge to 😑 men har oss fortsatt ca 3 ganger i uka da og er fornøyd med det 😊

Anonymous poster hash: 5245b...837

Skrevet

Vi sitter ikke på hverande men vi sitter gjerne og koser med hverandres ben, arm etc.

Vi kan godt ha sex på sofaen ( men noe under) vi har 18 år sammen.

Skrevet

Niks, vi sitter nesten aldri sammen i sofaen.

Anonymous poster hash: 5cc95...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...