Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Hei. Jeg fikk vite at jeg går med tvillinger for 3-4 uker siden pga jeg hadde så mageknip, og saken var at livmoren måtte utvide seg. Jeg er kvalm, svimmel, mageknip inni mellom(får en do følelse)og skikkelig vondt i ryggen. stresser virkelig med dette. Jeg har jobbet fult hele sommeren, men det virker ut som det bare sier stopp. Er dette utrolig tidlig og sykemelde seg? Anonymous poster hash: 4a54d...634
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Gjør som du føler for. Du skal ikke ødelegge deg selv, kroppen din og stresse babyene bare fordi du er redd for hva andre rundt deg mener. Noen er ekstra dårlige i starten, andre i midten, mens andre i slutten. Du bærer to barn, ta vare på deg selv og dem. Anonymous poster hash: 0bb06...f7b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg ble sykemeldt fra uke 12 med tvillingene, jobber alene på natt. Ble betegner som risikosvangerskap siden det var to. Anonymous poster hash: 6fd06...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå