Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Etter utallige blodprøver, mr av nakke og rygg så finner ikke legen ut hva som feiler meg, og nå begynner det virkelig og tære på kreftene av å gå rundt slik. Jeg ble sykemeldt for 4 mnd siden, noen symptomer er blitt bedre, men det tror jeg kommer av at jeg har lært å kjenne kroppen min. Det som er hovedproblemet mitt er korsryggen, det føles som at det brenner, noen ganger oppover til nakken, andre dager nedover i ben og ut i hoftene. Bøyer jeg nakken så "lugger" det i korsryggen. Knærne verker, nummenhet i hender og føtter, bena kan begynne å prikke helt ut av det blå, selv når jeg er ute og går på tur. Hendene og føttene kan finne på å sovne når som helst. Jeg trenger mye hvile/hente meg inn etter " travle" dager, og føler meg aldri uthvilt om morningen. Kan fint sove 2 lurer på en dag og slokne som en baby på kvelden igjen. Jeg har av og til problemer med taleevnen, snøvling og problemer med å finne ord. Kjempe ubehagelig, og ikke minst pinlig. Jeg hat tatt utallige blodprøver, det slo ut på leddgikt, men siden jeg ikke ble bedre av medisinen der antok vi at det måtte være noe annet. Er det noen der ute som har hatt det på samme måte? Jeg er så utrolig lei, frustrert og sint av og ikke kunne leve som normalt, og jeg begynner og føle meg mer og mer som en hypokonder Anonymous poster hash: 684b9...25a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Det er ikke noe i hjernen/nervesystemet da? Hvis du snøvler? Anonymous poster hash: caa96...4a8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Det er ikke noe i hjernen/nervesystemet da? Hvis du snøvler? Anonymous poster hash: caa96...4a8 Men det hadde de vel sett på mr? Glemte å skrive at jeg hadde tatt mr av hodet også Anonymous poster hash: 684b9...25a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Har du tatt spinalprøve? Det kan kanskje gi deg noen svar, uten at jeg kan si det sikkert. Er alle mr-bildene fine så forstår jeg frustrasjonen din, vanskelig å få hjelp når de ikke kan finne årsaken... Jeg kunne skrevet akkurat samme innlegg, men jeg har artrose og utallige prolapser i rygg og nakke. Ikke at det har noen effekt på helsehjelp, det er mer eller mindre ikke-eksisterende, dessverre... Anonymous poster hash: fcb2a...145
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Legen din bør henvise deg videre om du ikke allerede er blitt det. Jeg har hatt lignende problemer og hos meg er det bl.a. forårsaket av ubalanse i kobbermetabolismen i kroppen. De har fremdeles ikke funnet årsaken til det, men er i hvert fall et stykke på vei. Anonymous poster hash: 2b63b...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå