Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 inspirert av den andre øyefargetråden ja.. Hvilken farge har barna deres? Jeg er selv brunøyd og er mørk i håret. Men begge ungene har fått blå øyne og blond hår (ikke helt hvitblondt) Dette var litt uventet for meg selv om jeg selvfølgelig synes de er kjempefine slik de er. Anonymous poster hash: b9e29...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Jeg har mørk brune øyne kobberrødt hår med masse krøller. Fått 3 blåøyde barn med stritt, veldig stritt, helt platina blondt hår😂 Anonymous poster hash: 8148b...23e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg har brune øyne og mørkt hår. Har ei med lyst hår og blå øyne og ei med brune øyne og mørkt hår. Anonymous poster hash: 69690...838
beef sister Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 En har grønne øyne og mørkeblondt hår, en har blå øyne og lyseblondt hår, en har lysebrunt hår og brun-grønne øyne og en har lyseblondt hår og ser ut til å få brun-grønne eller brune øyne. Jeg har brun-grønne øyne og mørkebrunt hår, mannen min har nesten sort hår og brun-grønne øyne, så litt overrasket over at de to minste er såpass lyse (de to eldste forstår jeg bedre, for der har den andre halvdelen av dem lyst hår og blå øyne).
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Mannen har brune øyne, så tillater meg å svare 😂 To av tre har blå øyne og blondt hår. Tredjemann har blondt hår og brune øyne. Mannen er blond og brunøyet, jeg er brunhåret og grønnøyd. Synes det er merkelig at vi har to blåøyde barn 😂 Anonymous poster hash: f07da...a27
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Jeg har brune øyne og brunt hår. Eldste har grønne øyne og lyst hår, yngste har blå øyne og lyst hår. Mannen min har blå/grå øyne og mørkeblondt hår Anonymous poster hash: e3ccd...324
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Tre av tre har brune øyne og lyseblondt hår. 👍🏻 Anonymous poster hash: efc5c...50e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Jeg har brune øyne og mørkt hår. Eldste har blondt hår og blå øyne, yngste brune øyne og er litt lysere enn meg i håret. Anonymous poster hash: 81949...a8d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Jeg har mørkebrune øyne og brunsvart hår. Alle 4 ungene har brunt hår og brune øyne (varierende bruntoner både på øyne og hår), men de er ikke like mørke som meg. (Faren har mørkeblondt hår og grønne øyne.) Anonymous poster hash: f9d6b...3a0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Mørkebrune øyne på begge to (pappaen har blå øyne) Anonymous poster hash: 45d2b...f18
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Jeg har mørk brune øyne kobberrødt hår med masse krøller. Fått 3 blåøyde barn med stritt, veldig stritt, helt platina blondt hår😂 Anonymous poster hash: 8148b...23e Jeg er som deg og fått en sønn med så stritt hår som det går an å få men lik farge på håret som meg og gråblå øyne Anonymous poster hash: db9c6...bce
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Samboer har brune, og jeg brune og blå. Ungen har knall lyseblå. Anonymous poster hash: 17819...27a
februarprins2013 Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 min har brune øyne og er blond jeg har rødt hår og grønn/blå øyne og faren har svart hår med knall blåe øyne
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 Både jeg og far har brune øyne. Har en datter med grønne øyne. Anonymous poster hash: 06363...929
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 Jeg har mørk brune øyne kobberrødt hår med masse krøller. Fått 3 blåøyde barn med stritt, veldig stritt, helt platina blondt hår😂 Anonymous poster hash: 8148b...23e Det er den nydeligste kombinasjonen jeg ser! Brune øyner og rødt/orange hår. Og så med krøller i tillegg. Tipper du er flott! Anonymous poster hash: bbb16...181
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #16 Skrevet 1. august 2016 Mannen og jeg er begge mørke i håret. Han har brune øyne og jeg grønne. Størstemann er helt lik far og meg i kroppsbygning, lang og tynn, har brunt hår og fars brune øyne. Nr 2 er kort og mer kompakt. Blondt hår og blå øyne og ligner ingen av oss. Nesten så jeg lurer på om jeg fikk med meg feil unge på fødeavelingen😂 Anonymous poster hash: 0a8ca...d21
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #17 Skrevet 1. august 2016 Brunt hår og brune øyne på meg og et barn. Lyst hår og brune øyne på siste. Anonymous poster hash: 78bc1...b90
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 Jeg har brune øyne og mørkt hår. Mannen blå øyne og blondt hår. Sønnen svart hår og mørke brune øyne. Jenta lyst hår og grønne/grå/gule øyne. Anonymous poster hash: f62ec...0bb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #19 Skrevet 1. august 2016 Jeg har de bruneste brune, får ofte kommentarer på mine fine øyne, er også brunette. Mannen min har grønne øyne og mørkt hår. Sammen har vi tre blondebarn med de blåeste:klareste øynene under det hvite håret. Hvordan det er mulig aner vi ikke - vi får ofte kommentarer på st folk synes det er rart at barne våre har blitt så lyse/blåøynede - jeg sol alltid har ønsket meg en brunette med brune øyne -fikk det motsatte Anonymous poster hash: bd15f...0f9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #20 Skrevet 1. august 2016 Jeg har de bruneste brune, får ofte kommentarer på mine fine øyne, er også brunette. Mannen min har grønne øyne og mørkt hår. Sammen har vi tre blondebarn med de blåeste:klareste øynene under det hvite håret. Hvordan det er mulig aner vi ikke - vi får ofte kommentarer på st folk synes det er rart at barne våre har blitt så lyse/blåøynede - jeg sol alltid har ønsket meg en brunette med brune øyne -fikk det motsatte Anonymous poster hash: bd15f...0f9 He, he... Jeg har blåe øyne og har fått fire unger med brune øyner 😊 Anonymous poster hash: f7d32...ee1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #21 Skrevet 1. august 2016 He, he... Jeg har blåe øyne og har fått fire unger med brune øyner 😊 Anonymous poster hash: f7d32...ee1 Vel brune øyne er dominante Altså sannsynligheten for at to foreldre med brune/mørke øyne skal få barn med blå er mindre enn et par med blå øyne får et barn med brune øyne Anonymous poster hash: bd15f...0f9
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #22 Skrevet 2. august 2016 Jeg: Mellomblondt hår med rødtone i, brune øyne. Mannen: Mellomblondt hår, grønne øyne. Nr1: Brunt hår, brune øyne. Nr 2: Lys blond, brune øyne Nr3: Rødlig hår, grønne øyne. Anonymous poster hash: 722d1...d2d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #23 Skrevet 2. august 2016 Vel brune øyne er dominante Altså sannsynligheten for at to foreldre med brune/mørke øyne skal få barn med blå er mindre enn et par med blå øyne får et barn med brune øyne Anonymous poster hash: bd15f...0f9 I følge denne er det 99% sikkert at vi får barn med blå øyne. Hos oss har to barn sjøgrønne øyne og to barn blå. Anonymous poster hash: c57c1...925
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #24 Skrevet 2. august 2016 Jeg har blondt hår og brune øyne. Har fått to blonde jenter, en med brune og en med blå øyne. Mannen er mørk med blå øyne 😊 Anonymous poster hash: 567da...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå