Gå til innhold

Hvor mange timer på SFO første dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han begynte kl.10 i dag og jeg dro etter en times tid. Tenkte å hente kl. 14 eller kanskje mot 14.30. For tidlig, for sent?

Hvor lenge er deres førsteklassinger på SFO i dag?

Anonymous poster hash: a662c...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han begynte kl.10 i dag og jeg dro etter en times tid. Tenkte å hente kl. 14 eller kanskje mot 14.30. For tidlig, for sent?

Hvor lenge er deres førsteklassinger på SFO i dag?

Kjære vene. ..er det et lite barn på 1 år vi snakker om??? Det er sikkert kjempe gøy og henter du 14 eller 14.30 er han sikkert i full lek etter ettermiddagsmåltidet.

Anonymous poster hash: ac75b...880

Skrevet

Henter tidligst 15 for de er garantert i lek. Er det noe leit ringer de ansatte. Kl 14 spiser de på sfo her. 14.30 har de nok akkurat startet å leke igjen.

Skrevet

Kommer litt an på ungen også, er min erfaring.

Med eldste så var vi der i halvannen time, mye tårer og snørr, og avtalte å hente igjen allerede etter halvannen time til, for hu var utrygg og ville helst ikke være der.

Med yngste idag var jeg der i under en time, fikk en klem og et hadet, og henter sikkert klokka tre, tidligst, for hu fant seg til rette med en gang.

Anonymous poster hash: 7c5ef...ba9

Skrevet

Kjære vene. ..er det et lite barn på 1 år vi snakker om??? Det er sikkert kjempe gøy og henter du 14 eller 14.30 er han sikkert i full lek etter ettermiddagsmåltidet.

Det er jo en grunn til at jeg spør her da! Leser hele tiden om at de burde ha en rolig start, og derfor vil jeg høre hva andre gjør i dag ettersom jeg selv aldri har gått på SFO eller hatt barn i skolen før. Mitt barn er en av de som gjerne vil leke lenge, så jeg innser at 14 er alt for tidlig. Nå ser jeg andre også skriver at det er litt tidlig, og for en mamma som ikke har peiling er det fint å høre hva andre tenker.

HI

Skrevet

Den ansatte jeg snakket med sa at de pleide bare være et par timer første dag. Siden vi kom kl 8 hentet jeg da kl 12. Men da var han den første som gikk, og de lekte fint. Du kan nok drøye til 15.

Skrevet

Hvorfor sier du "kjære vene" til det?

Dette er min 4.skolestarter så jeg er fullt klar over at det ikke er snakk om en "baby". Men hun har hatt sommerferie i 9 uker nå, så jeg kjører ikke på med full dag fra første dag, her velger vi å starte rolig. Så jeg har levert kl 10 og henter kl 14.30 i dag. Samme med storebror i 3.kl.

I morgen blir det sikkert en lenger dag, men så lenge man har mulighet til å gi dem en rolig start, hvorfor ikke? Om ikke lenge blir det lange nok dager uansett ;)

Anonymous poster hash: 704da...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...