Gå til innhold

Ikke bli sint nå da...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... men jeg gleder meg sån til JUL! 😍😂

Det er sikkert fordi vi har skikkelig høstvær her vi bor.

 

Er det flere enn meg?

Må legge til at jeg egentlig ikke bruker å glede meg sååå mye midt i sommeren, men i år er det sånn. Kan ha noe med at jeg er gravid (julehormoner??). Barnet melder dog ikke sin ankomst før mars 😂

 

Anonymous poster hash: 15709...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sint?? Nei, ble glad! Godt å bli minnet på noe å glede seg til ☺️

 

Anonymous poster hash: 37a0c...3e2

Skrevet

Sint?? Nei, ble glad! Godt å bli minnet på noe å glede seg til ☺️

 

Anonymous poster hash: 37a0c...3e2

Bra det er flere! 😁

 

 

 

Anonymous poster hash: 15709...55e

Skrevet

Jeg også, for da er huset vårt ferdig og flytteprossessen er over 😊

 

Anonymous poster hash: fd1bf...5d6

Skrevet

Jeg gleder meg alltid til jul. 🎅

 

Anonymous poster hash: c7a0f...e1b

Skrevet

Er vel ingen grunn til å bli sint. Mer oppgitt, kanskje. Først skal jeg glede meg over sommeren, og enda to uker fri, så skal det jobbes, ekstremt mye og intenst. Jul begynner jeg vel å tenke på sånn rundt 15. desember.

 

Anonymous poster hash: eb6a5...921

Skrevet

Jeg har termin i slutten av november, så for første gang i min historie skal alt være klart til midten av nov. Kun julepynt som skal spares til midten av des. Tror det blir en deilig jul iår😄

 

Anonymous poster hash: 3ccbb...05b

Skrevet

Ja!!! Elsker jula! ❤️🎄🌟

 

Anonymous poster hash: ce315...c92

Skrevet

🎄✨⛄️🎼💸🎉❤️

 

Anonymous poster hash: 15709...55e

Skrevet

Jeg også! Og gleder meg til høsten, mørkere kvelder og kaldere vær😊

 

Anonymous poster hash: f9377...8ac

Skrevet

Jeg også! Kjøpte 2 julegaver i dag!! ☺️☺️☺️

 

Anonymous poster hash: 3800b...c2b

Skrevet

Gleder meg til jul hele året. Finnes ikke mer koselig tid❤️

 

Anonymous poster hash: 60748...200

Skrevet

Jeg gleder meg alltid til jul og førjulstiden!!

 

 

Anonymous poster hash: 353a3...9f6

Skrevet

Gleder meg ikke akkurat, men har kjøpt inn 4 julegaver på sommersalget

 

Anonymous poster hash: c5a90...046

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Har gledet meg i lange tider. Dette blir første julen min med BARN. I fjor var hun bare et par måneder gammel og julaften bestod av en baby som skrek hele kvelden. I år blir det bra tenker jeg 😁

Skrevet

Altså, med den rævadårlige sommeren vi har hatt, kan jeg forstå at noen gleder seg til jul allerede i juli/august😂

Skrevet

Jeg og <3 hele desember er så KOSELIG <3

Skrevet

Jeg gleder meg alltid til jul, jeg. Kanskje spesielt i år med en 1 åring i hus.

Familie og jul. God mat. God stemning. Ahh 🎄

 

Anonymous poster hash: 11f6e...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...