Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 ... men jeg gleder meg sån til JUL! 😍😂 Det er sikkert fordi vi har skikkelig høstvær her vi bor. Er det flere enn meg? Må legge til at jeg egentlig ikke bruker å glede meg sååå mye midt i sommeren, men i år er det sånn. Kan ha noe med at jeg er gravid (julehormoner??). Barnet melder dog ikke sin ankomst før mars 😂 Anonymous poster hash: 15709...55e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Sint?? Nei, ble glad! Godt å bli minnet på noe å glede seg til ☺️ Anonymous poster hash: 37a0c...3e2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Sint?? Nei, ble glad! Godt å bli minnet på noe å glede seg til ☺️ Anonymous poster hash: 37a0c...3e2 Bra det er flere! 😁 Anonymous poster hash: 15709...55e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Jeg også, for da er huset vårt ferdig og flytteprossessen er over 😊 Anonymous poster hash: fd1bf...5d6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Jeg gleder meg alltid til jul. 🎅 Anonymous poster hash: c7a0f...e1b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Er vel ingen grunn til å bli sint. Mer oppgitt, kanskje. Først skal jeg glede meg over sommeren, og enda to uker fri, så skal det jobbes, ekstremt mye og intenst. Jul begynner jeg vel å tenke på sånn rundt 15. desember. Anonymous poster hash: eb6a5...921
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Jeg har termin i slutten av november, så for første gang i min historie skal alt være klart til midten av nov. Kun julepynt som skal spares til midten av des. Tror det blir en deilig jul iår😄 Anonymous poster hash: 3ccbb...05b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Ja!!! Elsker jula! ❤️🎄🌟 Anonymous poster hash: ce315...c92
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 🎄✨⛄️🎼💸🎉❤️ Anonymous poster hash: 15709...55e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Jeg også! Og gleder meg til høsten, mørkere kvelder og kaldere vær😊 Anonymous poster hash: f9377...8ac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Jeg også! Kjøpte 2 julegaver i dag!! ☺️☺️☺️ Anonymous poster hash: 3800b...c2b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 Gleder meg til jul hele året. Finnes ikke mer koselig tid❤️ Anonymous poster hash: 60748...200
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 Jeg gleder meg alltid til jul og førjulstiden!! Anonymous poster hash: 353a3...9f6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 Gleder meg ikke akkurat, men har kjøpt inn 4 julegaver på sommersalget Anonymous poster hash: c5a90...046
Gjest Stjerneklart Skrevet 1. august 2016 #16 Skrevet 1. august 2016 Har gledet meg i lange tider. Dette blir første julen min med BARN. I fjor var hun bare et par måneder gammel og julaften bestod av en baby som skrek hele kvelden. I år blir det bra tenker jeg 😁
mamma_bergen Skrevet 1. august 2016 #17 Skrevet 1. august 2016 Altså, med den rævadårlige sommeren vi har hatt, kan jeg forstå at noen gleder seg til jul allerede i juli/august😂
februarprins2013 Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 Jeg og <3 hele desember er så KOSELIG <3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #19 Skrevet 1. august 2016 Jeg gleder meg alltid til jul, jeg. Kanskje spesielt i år med en 1 åring i hus. Familie og jul. God mat. God stemning. Ahh 🎄 Anonymous poster hash: 11f6e...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå