Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Jeg skal bare kjøpe billig basistøy, men hun trenger en oppgradering. Sånn tusen par sokker Og strømpebukser, gensere, bukser, tights, tskjorter, cardigans/jakker. Pentøy har jeg Men hvor mye av hva? Hvor mye har dere av det jeg nevnte? Hva bør holde akkurat, 1 plagg til hver ukedag, eller mindre? Skiftetøy i barnehagen må det også være.. hun er aktiv og er ofte full av skitt og søle. Hvor mange strømpebukser/gensere/bukser/tights/cardigans har dere til deres i barnehagen? (Hun er 3) Anonymous poster hash: 46cdf...a48
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Åhh.... den siste setningen ble HELT feil! Det skulle stå: "Hvor mange strømpebukser/gensere/bukser/tights/cardigans har dere til deres små som går i barnehagen? (Hun er 3)" Anonymous poster hash: 3d78c...464
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg vasker ikke uka lang, men tar vaskinga ca 1 gang i uka (om så ofte). Så mine har mye klær. Sikkert 20 sokkepar og truser, 10 bukser, 10 undertrøyer, 15 t-skjorter, 10 tynne gensere, 10 tykkere gensere/innejakker, 10 kjoler, 10 strømpebukser, 5 sett ulltøy. Anonymous poster hash: dc520...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå