Gå til innhold

Hvordan unngå å være "needy"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir lett det, siden jeg sliter psykisk og har gode og dårlige dager, er avhengig av støtte, bekreftelse og tydelige signaler fra kjæresten min, men jeg er redd det kan gå over til å bli "needy", hvis jeg har forstått betydningen av ordet rett. 

Han virker mer tiltrukket hvis jeg trekker meg litt unna og ikke "prøver meg" så mye, og ikke har et stort behov for nærhet. Kan være innbilning, men. Før var han veldig "på" meg, og plutselig har han bestemt seg for at han ikke vil ha like mye sex som før (mye og mye, aldri vært "mye"), fordi han vil gjøre det mer spesielt de gangene vi faktisk har sex, han blir litt sexavhengig og "må" ha ofte hvis han først setter igang så jeg ser den! Men det gjør at jeg blir litt understimulert noen uker i måneden (rundt eggløsning.. ;) ) og da blir jeg litt... needy? Prøver desperat å få mer kontakt etc, ellers når jeg ikke er sånn så er jeg fornøyd med det slik det er..

Noe jeg kan gjøre?? (Overskriften)

Anonymous poster hash: c3d9c...021
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du needy eller kåt?

Hvir ofte har dere sex etter hans nye "regler"?

Anonymous poster hash: c65d2...4f2

Skrevet

Dette med forskjellig sexlyst er vanskelig... Jeg blir også needy når jeg har mer lyst på sex enn mannen, og føler meg veldig lett avvist spesielt rundt og etter eggløsning. Trenger bekreftelse på at han vil ha meg tror jeg. Jeg har ingen råd egentlig bortsett fra å snakke med han om forventninger ifbm sex. Hvor ofte kan du forvente sex, den type ting. Min erfaring med meg selv er at denne needyheten ofte oppstår hvis jeg har forventninger til ting som ikke skjer. F eks i går forventa jeg at vi skulle ha sex på kvelden, mens han plutselig sa at han skulle stikke og være for seg selv. Følte meg litt snurt og snytt selv om jeg vet han har behov for alenetid.

Anonymous poster hash: e5f45...9c7

Skrevet

Er du needy eller kåt?

Hvir ofte har dere sex etter hans nye "regler"?

Anonymous poster hash: c65d2...4f2

Vet ikke! Vel... hvis han skulle bestemt, ikke på noen måneder. Fordi "det er så spennende" (ikke for meg som blir trangere, aner ikke hvorfor, men det skjer bare, og så revner jeg litt... auau)

Men når jeg pusher på, kanskje 1-2ganger i uken. 

Anonymous poster hash: 31759...0a0

Skrevet

Dette med forskjellig sexlyst er vanskelig... Jeg blir også needy når jeg har mer lyst på sex enn mannen, og føler meg veldig lett avvist spesielt rundt og etter eggløsning. Trenger bekreftelse på at han vil ha meg tror jeg. Jeg har ingen råd egentlig bortsett fra å snakke med han om forventninger ifbm sex. Hvor ofte kan du forvente sex, den type ting. Min erfaring med meg selv er at denne needyheten ofte oppstår hvis jeg har forventninger til ting som ikke skjer. F eks i går forventa jeg at vi skulle ha sex på kvelden, mens han plutselig sa at han skulle stikke og være for seg selv. Følte meg litt snurt og snytt selv om jeg vet han har behov for alenetid.

Anonymous poster hash: e5f45...9c7

Jeg prøvde å snakke med han om det.  Sa hva jeg forventet og spurte rett ut hva han tenkte, noe han ikke kunne svare på "det er ikke sånt man planlegger". 

Ja, avvisning er nok en årsak, jeg takler det ikke i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 31759...0a0

Skrevet

Vet ikke! Vel... hvis han skulle bestemt, ikke på noen måneder. Fordi "det er så spennende" (ikke for meg som blir trangere, aner ikke hvorfor, men det skjer bare, og så revner jeg litt... auau) Men når jeg pusher på, kanskje 1-2ganger i uken.  Anonymous poster hash: 31759...0a0

Han virker litt lite villig til å inngå kompromisser her. Det er ikke veldig vanlig, tror jeg, å ønske sex så sjeldent. Spesielt når det gjør vondt for deg. Hvor er spenninga i det da? Spennende å sprekke deg opp igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...