Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Har lyst til å ta en skikkelig opprydning.. Hva beholder man egentlig til jente nr 2😂😂 På rommet har hun lego, blad og smykkeskrin på de to hyllene. Så har hun sånn stor hylle med kasser i fra IKEA. Masse bøker da hun elsker det. I kassene: en med småfigurer, en med vesker og sånne ting, en med pony ting, en med barbie, to med dukker og klær og en med biler. Og litt dill dall innimellom 😂😂😂 Anonymous poster hash: 52fe3...ae2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Alt for mye! Anonymous poster hash: e7435...f5d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Maaaasse småting. Perler av alle slag, steiner hun finner ute og vil ta vare på, tyggis, tegnesaker, plus-plus, playmo, lego, utkledningstøy/lekesminke/vesker, lekesmykker, hobbysaker, bøker, litt barbie og ponyting.. Anonymous poster hash: a82e0...0bf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Alt for mye, må rydde jeg også..hun har dukkehus med noen få dukker til. Ellers har vi skuffer på senga, en med utkledningstøy, en med litt forskjellig typer klosser/lego, en med dukker/bamser og en med masse forskjellig leker. Hun har også veldig mye lekemat/koppesett osv liker å leke teselskap. Bokhylle med bøker. Perler/tegnesaker og slike småting har vi fast plass til på kjøkkenet. (Tenker på å gi henne dukkevogn til 5 årsdagen er det noe som blir lekt noe særlig med eller dårlig idé?) Anonymous poster hash: 26807...564
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Tror mange er i ryddehumør for tida Jeg har nettopp rydda for jenta mi på 5 år. Skolestart snart og jeg holdt på å bli sprø av alt rotet etter sommeren. Har rydda i dukkeklærne. Hun har flere Barbi og babydukker. Har spart fem babydukker i ulike størrelser i tillegg til ca ti Barbi med diverse utstyr. Så er det male og tegneutstyr, haug med bøker, lekekjøkken utstyr i ei kasse. (Dette vurderte jeg å fjerne, men hun ville beholde det og hun leker jo med det av og til.) Lego, utkledningstøy og instrumenter (små ulike), puslespill. (Fjerna de som er for enkle for henne nå.) Tok også vekk noen elektriske biler og Brio togbanen for disse leker hun aldri med. Anonymous poster hash: 80da3...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå