Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Gutten min har blitt 3 år, og jeg må skifte ut interiør på rommet hans.. Forslag? Ærlig talt... For en overflodverden vi lever i.. I-landsproblem. Tydeligvis ikke møtt store problemer i sin rosablå verden.. Anonymous poster hash: 92bd4...67a
Elsker livet Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Det går vel mest på interesse. En hobbyfisker tar vel gjerne ikke til takke med en 3 år gammel fiskestang med plasthåndtak og snapresnelle, mens vi andre er fornøyd med en begynnerstang fra biltema til 99.90.
Gjest Antarctica Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Jeg ville ha tenkt at sprinkelsenga skulle ut og et lekebord/skrivebord var ønsket, i tillegg til ny stor seng?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Eg er også på den siden og tenkte det samme når eg leste "bytte ut alt av babytinga". Og de slo meg ja, for et i-landsproblem Men interiør er stort i dette landet og noen er nesten sykelig opptatt av at det skal være perfekt, også barnerommet. Tror ikke det var snakk om å bare bytte ut sprinkelsengen i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 0135e...227
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 I-landsproblem?? For en merkelig ting å si. Det er i følge deg selv en INTERIØRSIDE. Det virker for meg helt naturlig å spørre om slikt der... Hvis du ønsker å diskutere verdensproblemer må du jo oppsøke en side for det. Anonymous poster hash: 1c9c9...b46
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Følger ikke med på sånne sider, med her har 3-åringen fått "nytt" rom litt for å markere at han nå blir stor (blir storebror any day og begynner på stor avdeling). Men hos oss var det nok å bytte gardiner, henge opp noen nye bilder, og så har jeg sydd nytt sengeteppe og en pute. Ellers er det helt likt. Sprinkelsenga forsvant ut når han var halvannet år. Anonymous poster hash: 2ec80...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå