Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Nytt boligfelt. Prøver å bli litt bedre kjent. De jeg har kommet nærmest innpå kan sitte lenge å snakke stygt om ansatte i den lokale bhg og er uenige i "alle" avgjørelsene som tas. Jeg prøver å være positiv, men blir bare en "motstand" for de andre, da det høres ut som at jeg er uenig i alt. Hvordan forholder man seg til slike folk? Anonymous poster hash: 153b1...15d
Gjest Stjerneklart Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Altså, du spør hvordan man forholder seg til sånne folk. Det kan jeg ikke svare på, jeg velger å ikke forholde meg til dem I det hele tatt. Ville sett etter nye venninner om jeg var deg Endret 31. juli 2016 av Stjerneklart
Løvetanner Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Da sier du at hvis de ikke har noe pent/positivt å si så kan de la være å si noe. Eller så tier du og lar dem holde på til de har fått klaget fra seg, og så deltar du i samtalen igjen når de er ferdige. Eller så kan du la være å være sammen med dem. Ikke lett det der. Jeg hater negative folk, og tror nesten jeg ville prøvd å finne noen andre å være sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå