Gå til innhold

Mannen min står opp med ungene hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helger og ferier. Jeg får sove til kl 9-10. Har sover ut i hele juli. Jeg er så heldig!!!

Anonymous poster hash: 2be81...424

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør min også, han er skikkelig A-menneske så når ungene står opp i 7-8 tiden i helgene har han lest alle nettavisene og fått i seg to kopper kaffe allerede. Han sitter og venter på at ungene skal stå opp han.... Han står opp i 6-tiden hver enste dag.

Anonymous poster hash: 696e3...b15
Skrevet

Det gjør min også, han er skikkelig A-menneske så når ungene står opp i 7-8 tiden i helgene har han lest alle nettavisene og fått i seg to kopper kaffe allerede. Han sitter og venter på at ungene skal stå opp han.... Han står opp i 6-tiden hver enste dag.

Jeg er også heldig. Min er veldig glad i sin stille tid på morgen, og barna er b-mennesker som meg, så her krangler vi aldri hvem som må opp med barna. Har jeg lyst kan jeg bli liggende enda lengre, men det er sjeldent.

Skrevet

Gni det inn!

Anonymous poster hash: c44ef...56d

Skrevet

Gni det inn!

Anonymous poster hash: c44ef...56d

Jeg legger de hver eneste dag da....

Skrevet

Jeg står også opp med ungene hver dag. Skulle ønske mannen min også visste hvor heldig han er. :P

Anonymous poster hash: f8df0...f33
Skrevet

Min jobber borte halve året og da faller absolutt alt på meg

Anonymous poster hash: bebfe...317

Skrevet

Mannen min er også en morgenfugl og har gladelig stått opp med ungene. Jeg har derimot tatt alt på natt, natteravn som jeg er.

Anonymous poster hash: f2971...f24

Skrevet

Heldiggrisen:) Her er både mannen og jeg b-mennesker, så vi deler på å stå opp tidlig annen hverdag i ferien og ellers i helgene.

Anonymous poster hash: 78566...356

Skrevet

Mannen min har gjort det i perioder oppigjennom han også. Men jeg har ikke behov for å sove lenge hver dag en hel måned, så det utgår uansett.

Om det hadde medført at jeg skulle tatt legging hver kveld hadde jeg i hvertfall ikke giddet! Da er det støtt noe tull.

Anonymous poster hash: 3ac91...71c

Skrevet

Så trist. Morgen med ungene er gull.

Gjest Antarctica
Skrevet

Men morgen i senga er dobbetgull.

Skrevet

Min også 😃

Anonymous poster hash: 09cfb...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...