Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 To barn på barneskolen. Må selge hus, finne sted å bo, har ikke fast jobb. Barna må bo fast hos meg pga farens arbeidstid...Uff og huff, hvordan gjør man dette... hvordan snakke med barna? Anonymous poster hash: b9c43...c4f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 så trist og høre ! ikke mist håpet! Ha troen på at det skal ordne seg <3 Når det kommer til barna tror jeg kanskje det viktigeste er å være ærlige og åpne om hva som skjer (selvfølgelig ikke hver minste detalj), ha en god dialog med dem, vise at det er lov å være lei seg. Prøv å gjøre ting mest mulig forutsigbart, og bruk tiden på hverandre. Støtt deg på dine nærmeste og gi deg selv rom for å føle Anonymous poster hash: 6c08e...aed
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Viktig at du finner deg jobb,så du kan forsørge dere! Anonymous poster hash: 7e1f9...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå