Gå til innhold

Samlivsbrudd...hva nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

To barn på barneskolen. Må selge hus, finne sted å bo, har ikke fast jobb. Barna må bo fast hos meg pga farens arbeidstid...Uff og huff, hvordan gjør man dette... hvordan snakke med barna?



Anonymous poster hash: b9c43...c4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så trist og høre ! ikke mist håpet! Ha troen på at det skal ordne seg <3 

Når det kommer til barna tror jeg kanskje det viktigeste er å være ærlige og åpne om hva som skjer (selvfølgelig ikke hver minste detalj), ha en god dialog med dem, vise at det er lov å være lei seg. Prøv å gjøre ting mest mulig forutsigbart, og bruk tiden på hverandre. Støtt deg på dine nærmeste og gi deg selv rom for å føle 
 



Anonymous poster hash: 6c08e...aed
Skrevet

Viktig at du finner deg jobb,så du kan forsørge dere!

 

Anonymous poster hash: 7e1f9...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...