Gå til innhold

Innså plutselig at brudd er neste skritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på ferie nå,og mannen eksploderte på vår datter og på meg for et par dager siden med en forferdelig språkbruk. Dette var sent på kvelden rett etter vi hadde lagt oss,og jeg tok det opp dagen etterpå at den språkbruken ikke var akseptert. Jeg mente at han burde unnskylde språkbruken både overfor vår datter og meg,men han nektet totalt. Dette var vår feil,og han var i sin fulle rett. Jeg sa da at saken er en ting, men språkbruken en helt annen. Jeg mener man ikke skjenner og banner og kaller barna,selv om man har rett i sin sak. (Hun er 16 år om det har noe å si). Det er mulig å få fram sitt poeng uten å være ufin og frekk,spesielt som voksen. Han har ikke snakket med henne etterpå for å forklare hvorfor han ble sint,når ting hadde roet seg. Det fikk meg til å innse at brudd er neste skritt,og det værste er at det ikke gjør meg så lei meg som jeg hadde trodd...

Nå er vi 1 uke fra hverandre på ferie (planlagt),men når vi kommer hjem må vi prøve å få gjort noe med problemene,samtaler/veiledning etc...

Det e er ikke en enkeltstående hendelse,det ble bare spikeren i kista for min del!

Anonymous poster hash: c4956...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt språkbruk er aldri greit, men noen ganger kan det renne over. Om det skjer hele tiden hadde jeg ikke godtatt det.

Men en 16 åring skjønner vel at man kan sprekke å bli sint?

Skrevet

Ja jeg skjønner og at det kan renne over av og til,men det jeg mener er at da må man snakke om det i etterkant når alt har fått roet seg. En 16-åring fortjener i mine øyne å bli forklart i etterkant hvorfor han kjeftet henne huden full med banning og beskyldninger(usanne),for en bagatell (hun hadde blåst opp luftmadrassen hans for lite)

HI

Anonymous poster hash: c4956...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...