Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Har dere mange krangler som omhandler barna og hva går disse kranglene stort sett ut på? Anonymous poster hash: 5d905...641
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Nei. Vi krangler stort sett om helt andre ting. Vi er veldig samstemte når det kommer til barneoppdragelse og begge korrigerer alle barna uten å tenke på hvem det er sitt. Anonymous poster hash: 9139d...204
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Vi kranglet masse.. Huff... Jeg beskyttet min datter med nebb og klør. Følte at han hang seg opp i alt , og kommenterte alt. Det ble mye bedre når hun ble større. Fra ca 13 års alderen. Mulig grunnen er at han ble eldre også. Jeg innser nå at mye av det han gjorde var rett nå da Anonymous poster hash: b8b85...4f5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Kranglet enormt mye med min eks om sånt, ja. Det ble en av grunnene til at vi er skilt; at han skulle ha ett sett regler for sine egne barn (ingen regler), et annet sett for våre fellesbarn (litt strengere) og et tredje sett for mitt barn (av typen ses, men ikke høres). Det toppet seg da han forlangte at vårt yngste fellesbarn på 1,5 år skulle sitte penere ved borde og spise bedre med kniv og gaffel enn de to barbarene som var mye eldre (hans særkullsbarn. Eller bare særbarn.) Anonymous poster hash: f7fe0...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå