Gå til innhold

Forberedende undersøkelse til keisersnitt ,faste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om jeg må faste ? Har ikke time før kl 13 så håper ikke det. Vet ikke helt hva som skjer på en sånn undersøkelse heller. Står lite i brevet. Noen som vet? 😊

Anonymous poster hash: a64c4...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel i brevet om du skal faste eller ei.

Anonymous poster hash: db5c7...028

Skrevet

Hos meg skal jeg faste fra midnatt. Det tror jeg er veldig vanlig overalt. Ting kan skje, og omrokkering på opr programmet likeså.

Anonymous poster hash: d298c...20a

Skrevet

Forberedende undersøkelse er jo ikke det samme som selve keisersnittet da. Det er bare da du må faste (altså før inngrepet).

Jeg fikk snakket med anestesilege og legen som skulle operere, og det ble tatt noen blodprøver av meg, blant annet blodprosent og blodtype. Det var det.

Anonymous poster hash: 0839a...a95

Skrevet

Ja altså det er bare forberedende time imorgen. Keisersnittet er om en uke. Bare var usikker om jeg må faste i fht om det skal taes prøver eller noe. 😊 hi

Skrevet

Ja altså det er bare forberedende time imorgen. Keisersnittet er om en uke. Bare var usikker om jeg må faste i fht om det skal taes prøver eller noe. 😊 hi

Nei, da skal du ikke faste. Trodde du mente til ks jeg.

Forberedende tar de bare blodprøver, lytter på deg, og informerer deg hva som skal skje. Snakker med anestesilege, gynekolog og jordmor.

Anonymous poster hash: d298c...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...