Gå til innhold

Hva synes du om navnet Mildrid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 919c9...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det va ein mild drid 💩

 

Anonymous poster hash: cedfb...85d

Skrevet

Helt ok.

 

Er mest vant med Mildri.

 

Anonymous poster hash: df7d2...d9e

Skrevet

Det er veldig gammeldags, ville ikke kalt barnet mitt det, men om jeg hadde møtt en gammel dame med navnet ville jeg tenkt at navnet "passet".

 

Anonymous poster hash: f40f8...a82

Skrevet

Litt gammel dame. Men ungen kan jo være Milla blant venner.

Skrevet

Liker bedre Eldrid.

 

Anonymous poster hash: 93dc2...e37

Skrevet

Et helt ok navn, men liker Ildri bedre.

 

Anonymous poster hash: fe5d9...650

Skrevet

Whyyyyyy???? 🙈

 

Anonymous poster hash: 685c7...6c5

Skrevet

Ganske pent:) Husker noe barne-TV når jeg var liten (engelsk) hvor en het Mildred eller Mildrid, husker jeg syntes det var så fint og brukte navnet i lek. Mamma stusset litt over det, men var jo enig i at det var pent;)

 

Litt gammeldags, men samtidig mange gamle navn som tas i bruk nå. I tillegg gode muligheter for kallenavn som er i litt tiden (Millie), så barnet har muligheten til å bruke det også.

 

Anonymous poster hash: bf0a2...ff8

Skrevet

Datteren min heter (nesten) det samme - uten M 😊

 

Anonymous poster hash: a1ec7...55f

Skrevet

Hun strenge dama i Kalle Klovn het Mildrid gjorde hun ikke? Kaptein Mildrid?

 

Anonymous poster hash: 89966...975

Skrevet

Tenker også mild drit ( eller drid, som me seie i stavanger)

 

Anonymous poster hash: 8d184...9c0

Skrevet

Synes det er fint

 

Anonymous poster hash: c428b...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...