Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Hei. Er det noen som har vært på disse stedene? Hva anbefaler dere? Jeg har ikke vært noen av stedene, og synes begge ser fine ut. Noen som kan hjelpe? :-) Anonymous poster hash: a04ed...cfa
Marriet Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Nå blei jeg letta. Trodde dette var nok en navnetråd. Har åpenbart ikke vært på noen av stedene. Beklager. Endret 31. juli 2016 av Marriet
gresskar Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Har vært på Kalithea,syntes det var veldig fint og tilrettelagt barn der. Synes å huske at det ikke var sandstrand men mer steiner,men husker ikke helt. (Liker uansett ikke strand ) lite stykke til sentrum av Rhodos,men masse taxier der. Er noen år siden vi var der nå da.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Nå blei jeg letta. Trodde dette var nok en navnetråd. Har åpenbart ikke vært på noen av stedene. Beklager. Samme tenkte jeg !! 😂 Anonymous poster hash: 81512...ab2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Kun vært på Cala Bona, og trivdes godt der☀️🌴 Anonymous poster hash: 35f83...aa9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Samme tenkte jeg !! 😂 Anonymous poster hash: 81512...ab2 Jeg og!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: e0478...8f4
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 Hei. Er det noen som har vært på disse stedene? Hva anbefaler dere? Jeg har ikke vært noen av stedene, og synes begge ser fine ut. Noen som kan hjelpe? :-) Anonymous poster hash: a04ed...cfa Vi har vært på cala bona 1 uke nå, og trivdes godt der 😊☉🌴 Anonymous poster hash: 421dd...e3e
tante grusom master of law Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Jeg har vært begge steder. Jeg liker kallithea best. Mye finere område, bedre mat og strand.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Er på Kalithea nå. Andre gang vi er her - trives veldig godt. Har ikke vært på det andre stedet. Anonymous poster hash: 620db...462
smurfis Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 Hei. Er det noen som har vært på disse stedene? Hva anbefaler dere? Jeg har ikke vært noen av stedene, og synes begge ser fine ut. Noen som kan hjelpe? :-) Anonymous poster hash: a04ed...cfa Cala bona tror jeg..Regner med at du tenker på Sunwing og har med barn? Kalithea er kjempefint, men du må ta taxi eller buss for å komme deg til et sted hvor det er litt "liv" og noe å se på. Om du bare har tenkt til å være på hotellet så spiller det jo egentlig ingen rolle. De er utrolig hjelpsomme på Kalithea, står på hodet for deg om du ber om det, spesielt i restauranten. Anbefaler all inklusive, maten er god og variert. I tillegg har de en nydelig ala carte med utsikt utover havet.. Lollo og Bernie er lollo og bernie uansett hvor du reiser. Cala Bona er supert i og med at du har alt du trenger utenfor hotellet også. Fine gågater, gode restauranter osv Men, stranden på kalithea er finest. Hotellstranden altså. På cala bona er det bare en liten strand, som er grei nok, men ikke like fin som på Kalithea. Men, og du er villig til å gå et stykke finner du en laaaaang sandstrand ved cala bona også. usker ikke hva området heter, men det er i gangavstand.. Hmmm, når jeg leser så ser jeg at det er mest fristende med Kalithea, men jeg likte Cala bona så godt også :-) Du får uansett er nydelig ferie hva enn du velger...Litt beroende på når på året du har tenkt til å reise.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 Jeg må si Sunwing Alcudia Beach jeg altså, selv om ikke det var en av valgene dine. Lokasjonen er helt perfekt, har alt! Anonymous poster hash: 0abba...fc8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #12 Skrevet 6. august 2016 SunWing Alcudia er alt for dyrt... Selv om jeg elsker stedet. HI Anonymous poster hash: a04ed...cfa
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #13 Skrevet 6. august 2016 cala bona... ingen air condition på dagtid på kalithea... forferdelig...og mer kaos... større resort... koselig i lille calabona. ellers er det en kort tur inn til cala millor for alle slags butikker og restauranter. mange utflukteter man kan gjøre på denme siden av malllorca. Anonymous poster hash: 9126e...81f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #14 Skrevet 6. august 2016 Ving i Kalithea er vel per definisjon helvete på jord. Men det fungerer jo for ungene. Det er egentlig altfor stort. Anonymous poster hash: a38a3...ed6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #15 Skrevet 6. august 2016 Jeg og!!!! Anonymous poster hash: e0478...8f4 Sett nok på sydentur til at jeg kjente igjen navna, men nå ser jeg for meg de mødrene som kunne kalt døttrene dette. Anonymous poster hash: 53b21...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå