Gå til innhold

Er det jeg som er ei megge? Naboungen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kommer så fort vi låser opp verandadøra. Så kommer hun inn og setter seg med. Og her blir hun. Hun gjør ikke noe ut av seg men jeg irritererer meg grønn. Hun er her alltid! Sender henne hjem når vi skal spise, og så går det 15 min så er hun her igjen!

Anonymous poster hash: e9972...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo si fra til henne at hun ikke får komme inn hos dere selv om dere åpner en dør for å lufte.

Du er voksnen og burde klare å si fra.

Skjer det igjen får du ta det opp med foreldrene hennes.

Anonymous poster hash: f7c08...63e
Skrevet

Hvor gammel er hun? Hvorfor tror du hun kommer til dere hele tiden? Kan det være noe som ikke er som det skal hjemme hos henne?

Skrevet

Hvor gammel er hun? Hvorfor tror du hun kommer til dere hele tiden? Kan det være noe som ikke er som det skal hjemme hos henne?

Hun er 7. Og leker med min sønn. Selv om han ikke er kjempeinteressert i å leke med henne. Av samme grunn går han aldri ned til dem.

Hun har en eldre søster som hun alltid krangler og bråker med, så jeg tipper foreldrene synes det er deilig når hun blir borte.

Anonymous poster hash: e9972...a4a

Skrevet

Si ifra!

Ønsker du å leke/besøke må du gå til inngangsdøren og ringe på, så skal vi si om det passer eller ikke. Slipp henne inn når det passer, dere er ikke forpliktet til å si ja hver gang

Anonymous poster hash: 9acfe...602

Skrevet

Har nabounger som valser inn her også, da pleier jeg å si at de må gå på rommet hvis de skal leke inne. Eller hvis det er veldig fint vær ute sender jeg dem bare ut. Men sønnen min vil faktisk leke med dem da, så det er jo litt enklere. Ville vel blitt feil å sende ham ut av stua fordi han ble ufrivillig lekekamerat for noen.

Irriterer meg likevel litt over at de ikke ringer på først, det må jeg innrømme... Så synes ikke du er ei megge nei. :P

Anonymous poster hash: a55f1...57e
Skrevet

Nei, ingen megge. Har det likendes med et nabobarn. Hun leker faktisk med et av barna mine, men kommer rett inn selv om jeg sier det ikke passer. Må ha tydelig beskjed om å gå hjem. Litt slitsomt, men jeg er glad for at mine barn har venner som kommer på besøk. De er seks år.

Anonymous poster hash: d3a79...263

Skrevet

Hva blir du å gjøre, hi?

Anonymous poster hash: f0fc0...11e

Skrevet

Du må bare rømme en liten periode. Si nå går vi, vi skal på butikken, til byen, til bestemor.

Send ungen din til andre. Si at Lisa ikke er hjemme. Du kan også si ting dom Lisa føler seg ikke bra i dag, skal hvile litt.

Da vil det avta, du trenger ikke gjøre det resten av livet. Da har han eller hun flyttet videre til noen andre.

Selvsagt be om å bruke ho edlere, og dørklokken uavhengig av det andre. Ikke fortell ungen at han ikke er velkommen. La det bare ordne seg.

Anonymous poster hash: 5e6f4...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...