Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Mannen svarer ikke når jeg spør/ forteller han noe og blir da dritsur når jeg gjentar beskjeden/ spørsmålet. Har sagt så mange ganger at han må svare ja eller nei på Spørsmålet så slipper jeg å "mase". Får høre at jeg maser. Forslag til løsning? Anonymous poster hash: d67db...d2b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Gi ham tilbake med samme mynt? La være å svare ham, og spør han deg opp igjen, bli dritsur og be ham slutte å mase. Om han da blir sur så spør du hvorfor det er greit at han ignorerer deg, men ikke når du ignorerer ham. Og så må dere sette dere ned og finne ut årsaken til at ting er som de er, få ev. hjelp om dere trenger det. Jeg ville klikket av å bo sammen med en mann som holdt på slik. Det er respektløst! Anonymous poster hash: 534e5...50c
Superdolly Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Jeg leste om en kvinne som var så frustrert fordi hver gang hun prøvde å fortelle mannen noe, begynte han med andre ting, gikk sin vei. Og når hun sa det til ham, fikk hun til svar "Ja men jeg hører på deg." Så hun tok igjen. Neste gang han prøvde å si noe til henne, reiste hun seg, gikk og hentet en neglefil og satte seg ned og filte neglene. I dyp konsentrasjon, og uten å svare, selvsagt. Han tok poenget... Jeg er egentlig ikke noen fan av hevn, så jeg ville nok prøvd å si det en gang til: "Jeg trenger at du svarer meg når jeg snakker til deg, og at du signaliserer at du har hørt meg. Ellers fortsetter jeg å si det samme/ spørre om det samme flere ganger." Og virket ikke det, ville jeg kanskje begynt å la ham smake sin egen medisin ja. Ignorere alt han sier, og bli irritert hvis han gjentar.
Ladybird2014 Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Min mann er lik! Utrolig slitsomt. Jeg har sagt ifra utallige ganger, men det som fungerer best her er å vise han hvordan det oppleves. Da tar han poenget, og ting blir bedre en stund.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Mannen min var sånn i en periode! Skikkelig frustrerende og jeg ble veldig lei meg. Jeg sa det til han flere ganger.Det eneste som hjalp, var å ta igjen.. Han sa noe, og jeg gadd ikke svare og bare gikk. Han skjønte jo ingenting! 😂så sa jeg : ah så deilig å bare la være å svare sånn som du pleier! Nå hører vi på hverandre hehe Anonymous poster hash: 50330...92a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Når samboeren ikke reagerer, og det har gått et antall sekunder, pleier jeg å si "Det var et spørsmål. Kan jeg få et svar, takk!" Anonymous poster hash: e9ecd...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå