Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 I morgen skal være første dag i mitt nye liv; jeg skal begynne veien til en passende vekt til min høyde og beinbygning. Jeg fødte nr 2 for 5 måneder siden, fullammer men har ikke gått ned spesielt mye etter fødsel, men jeg har valgt enkle løsning når det kommer til mat og har noen kvelder hatt et veldig søtsug. Det er ikke snakk om noe diet/voldsomt treningsregime men flere trilleturer,mindre søtt/snop og mindre sofatid. Men hvordan vil dette påvirke ammingen?☺️ Anonymous poster hash: e6625...561
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 Ligger du veldig lavt på kalorier kan du mister melka. Går du ned for fort (max 1-2 kg i mnd) blir det for mye giftstoffer i melka (frigjøres fra fettcellene dine). Anonymous poster hash: d69ad...8bc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Ta det med en klype salt, men jeg mener å ha lest at jo kortere tid fettet har vært på kroppen, dess færre giftstoffer har det samlet seg i det. Så hvis det er fett du har lagt på deg i svangerskapet, er det mindre skadelig enn om du har vært overvektig i årevis. Men har dessverre ikke noen kilde som kan bevise dette. Mulig du finner ved å google Anonymous poster hash: be2e3...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå