Gå til innhold

Tre barn og foreldre i turnus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Ser for meg at det blir verre når de vokser opp? Vi har nettopp fått nummer tre, og sitter nå og lurer på om hvordan det skal gå når jeg skal i jobb igjen... Med nummer en og to jobbet mannen en annen plass, så da hadde vi ikke det problemet. Grunnet nedskjæringer måtte han tilbake i den opprinnelige jobben  som da er turnus.... Så om 1 år blir vi to stk i turnus med tre barn!!! Hvordan skal det gå!!!? Må se etter en annen jobb sikkert, men lite å se...

Anonymous poster hash: 17603...571
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to barn og bare en i turnus, det er ilke nok. Leter etter stilling med mindre kveldsjobbing.

Anonymous poster hash: 51603...87c

Skrevet

Så lenge dere får kabalen til å gå opp går der greit frem til skolealder, men da går det ikke lenger

Når en skal på fotballkamp i nabobyen, en skal på ballett, en skal i bursdag og det samtidig skal sørges for lekser, middag osv blir det full kræsj

Anonymous poster hash: 59124...398

Skrevet

Så lenge dere får kabalen til å gå opp går der greit frem til skolealder, men da går det ikke lenger

Når en skal på fotballkamp i nabobyen, en skal på ballett, en skal i bursdag og det samtidig skal sørges for lekser, middag osv blir det full kræsj

Anonymous poster hash: 59124...398

Det er det jeg tenker..:(

Skrevet

Her jobber vi begge turnus, det går kjempefint. Mannen styrer turnusen på sin arbeidsplass, vi jobber begge seksukerturnus, og han setter opp sin turnus etter mine vakter. Dermed er det nesten alltid noen hjemme hos oss, det er alltid noen som har tid å lage middag/kjøre/hjelpe med lekser ol. Noen ganger kræsjer det, men det ordner seg alltids når vi ber noen om hjelp. Og så har vi jo mange dager turnusfri midt imellom.

Anonymous poster hash: 89596...891

Skrevet

Her jobber vi begge turnus, det går kjempefint. Mannen styrer turnusen på sin arbeidsplass, vi jobber begge seksukerturnus, og han setter opp sin turnus etter mine vakter. Dermed er det nesten alltid noen hjemme hos oss, det er alltid noen som har tid å lage middag/kjøre/hjelpe med lekser ol. Noen ganger kræsjer det, men det ordner seg alltids når vi ber noen om hjelp. Og så har vi jo mange dager turnusfri midt imellom.

Anonymous poster hash: 89596...891

Jeg tenker jeg evt ikke skal jobbe fullt, i hvert fall ikke til å starte med. Er redd for at begge må jobbe f eks en lørdagskveld, og at barna må ha barnevakt da. På den andre siden har vi aldri barnevakt til fornøyelser.

Skrevet

Jeg tenker jeg evt ikke skal jobbe fullt, i hvert fall ikke til å starte med. Er redd for at begge må jobbe f eks en lørdagskveld, og at barna må ha barnevakt da. På den andre siden har vi aldri barnevakt til fornøyelser.

Hva er problemet med barnevakt? Jeg jobber turnus, og mannen reiser i perioder, da går ikke kabalen opp uten barnevakt.

I min ungdom passet jeg barn når begge foreldrene var på jobb (sov over og gikk på skolen om morgenen for eksempel). De hadde tre barn.

Anonymous poster hash: 02e24...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...