Gå til innhold

Alenemor og innekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er alenemor, hvor mye har du i inntekt? Og hvor mye/hva i faste utgifter? Hvilke rettigheter har man? Er i tenkeboksen på å gå i fra mannen. Jeg er veldig glad i han, men elsker han ikke lenger😢

Anonymous poster hash: fc04f...d00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har krav på en ekstra barnetrygd pm du har barna mest.

All annen støtte er behovsprøvd. Så hva du tjener avgjør om du har krav på overgangsstønad, støtte til barnepass og bostøtte

Bidrag fra far avgjøres av begges inntekt og samværsavtale

Anonymous poster hash: be640...605

Skrevet

Har lønnet inntekt på nærmere 500 000,-

En ekstra barnetrygd + barnebidrag på ca.900,- i mnd.

Utgifter er boliglån, husleie (fellesgjeld), forsikringer, SFO, studielån, strøm, internett, veiavgift etc.

Anonymous poster hash: 91590...66f
Skrevet

Hvorfor gå i fra mannen? Du sier du er veldig glad i ham.

Å elske er et ord jeg egentlig ikke helt forstår, hva er forskjellen mellom å være veldig glad i, og å elske?

Anonymous poster hash: 91d8c...d7b

Skrevet

har ung ufør, barnetrygd for 2, barnebidrag, og ca 2500 i lønn fra jobben, jobber på omsorgsenter,men gjennom asvo.. har ca 35 000 i mnd og utgifter ca 20 000 i mnd

Skrevet

Har 490 000 i inntekt, to barn, egen bil og leilighet. For meg som er aleneforelder, har jeg ingenting annet enn en ekstra barnetrygd og har søkt om støtte til barnetilsyn. De som er delingsforelder hvor barnet har to foreldre som de treffer kan jo ha barnebidrag i tillegg. Sitter igjen med ca 15 000 etter faste utgifter.

Anonymous poster hash: 11e27...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...