Gå til innhold

Har du bodd på ixia/ialyssos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan du anbefale? Er det helst bare inne i rhodos by det skjer? Syns det var litt for mye folk der inne på kveldstid..

Anonymous poster hash: dda27...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Kommer an på hva slags ferie du er ute etter. Er du på venninnetur ville jeg gått for Rhodos by, hvis ikke er Ixia et bedre alternativ - altså ferie med barn.

Anonymous poster hash: ccf10...c28

Skrevet

Likte ikke bo der :/ dårlig strand som trakk enormt ned /:

Anonymous poster hash: ebc1a...c7f

Skrevet

Likte ikke bo der :/ dårlig strand som trakk enormt ned /:Anonymous poster hash: ebc1a...c7f

Hvor gikk dere å spiste om kveldene da?

Skrevet

Kommer an på hva slags ferie du er ute etter. Er du på venninnetur ville jeg gått for Rhodos by, hvis ikke er Ixia et bedre alternativ - altså ferie med barn. Anonymous poster hash: ccf10...c28

Vi bor i ixia, storfornøyd med hotellet, men lurer på om det er noe i sentrum her, eller om det er rhodos by liksom?

Skrevet

Likte ikke bo der :/ dårlig strand som trakk enormt ned /:

Anonymous poster hash: ebc1a...c7f

Elendig strand og veldig få gode spisesteder. Jeg skal aldri tilbake dit. Det finnes alt for mange bra steder til å kaste bort en sydentur på ixia...

Anonymous poster hash: 76d33...98b

Skrevet

Mye mygg og steinete strender.

Anonymous poster hash: 14436...6fd

Skrevet

Likte meg ikke der. Trafikkert vei og dårlig strand.

Anonymous poster hash: 8fed4...7ea

Skrevet

Praktisk og fint på Ixia. Man slipper stresset fra byen samt at det er nok av butikker/restauranter bortover. Strendene har masse småsteiner så dere må iberegne badesko. Jeg synes Rhodos by ikke var noe særlig med en 5 åring, så ville nok kun dratt til byen på dagstur hvis dere reiser med barn under 10. Har forøvrig ikke sett en eneste mygg på Rhodos :) Anbefaler på det sterkeste å dra til sommerfugldalen!

Flyplassen på Rhodos endog mildt sagt kaotisk så beregn GOD tid (gjerne vurder taxi da bussene til reiseselskapene noen ganger kommer for sent- skjedd to ganger og var helt kaos).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...