Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Jeg liker at parken er oversiktlig, skilt, kart osv. Så liker jeg at de har noe å tilby til alle i familien. Virker som dyrene har det bra selv om det knyter seg i magen å se ville dyr i fangenskap. Kan aldri erstatte det ville til tross for at de gjør det greit nok i parken. Kaptein Sabeltann verden er fantastisk med skutene og showet for oss som har 2 gutter som er godt over gjennomsnittet interessert🙄. Hakkebakkeskogen er flott. Anonymous poster hash: 4d972...909
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 At den er stor, så det ikke føles trangt og klaustrofobisk hverken for mennesker eller dyr Anonymous poster hash: 100da...c75
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #3 Skrevet 31. juli 2016 Kardemomme by 💙💙 Anonymous poster hash: 55a35...f37
Gjest ronja5 Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Kardemomme by, hakkebakkeskogen, Kaptein Sabeltann, karuseller og dyr. Vi likte godt dyreparken!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 At den ligger i Kristiansand langt unna der vi bor og at ungene foretrekker andre parker! Anonymous poster hash: bbd85...f05
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Jeg likte Langemann :) Anonymous poster hash: a13ed...0bf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 Å dra hjem igjen. Anonymous poster hash: 405c7...5e9
Mrs. Kaizer Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Kardemomme by, Hakkebakkeskogen og Sabeltanns verden er jo fantastisk bra gjennomført. Synes og det virker som om dyrene har det bra. Veldig bra at det er noe for en hver smak og alder der. Men er ikke Skomakergaten der lenger?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Jeg likte Langemann :) Anonymous poster hash: a13ed...0bf Hihi jeg og Anonymous poster hash: 4f25c...e75
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 Skal ned der snart. Med overnatting i Kardemommeby . Så vet ikke ennå , men vi gleder oss ☺️ Anonymous poster hash: f794f...456
Roheryn Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 Jeg liker at spesielt de store rovdyrene har nok plass til at de kan trekke seg helt vekk fra publikum. Litt kjedelig å ikke se noen i innhegningene, men samtidig desto mer spennende når de kommer fram - og godt å vite at de har muligheten til å få fred om de vil. Og så liker jeg at det er presentasjoner og ting som skjer hele dagen. Lærerikt og spennende 😊
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 Hihi jeg og Anonymous poster hash: 4f25c...e75 Ungen min og jeg var omtrent alene i Abraham Havn,der kom Langemann og ga oss gullmynter og snakka med oss.jeg holdt på å dåne! Hahaha 😃🙈jeg snakka ikke om noe annet de neste dagene 😂 Anonymous poster hash: f570a...f02
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 Greven av Gral! Anonymous poster hash: e85ef...29d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #15 Skrevet 31. juli 2016 Hakkebakkeskogen var høydepunktet i år! Og at vi fikk sett ulvene, de har vi ikke fått øye på tidligere. Anonymous poster hash: 888ff...f8b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #16 Skrevet 31. juli 2016 Skal ned der snart. Med overnatting i Kardemommeby . Så vet ikke ennå , men vi gleder oss ☺️Anonymous poster hash: f794f...456 Ta med dere lommelykt for dere kan gå i parken etter stengetid. Andre gang vi sov der tok vi nordisk villmark på kvelden og det var så koselig. Dyra kommer mer frem når det ikke er så mye mennesker og de kommer frem når du går med lommelykt om det er mørkt. De ansatte som anbefalte oss det første gang vi var der. Da sto vi oteren i mange timer, for den ene viste seg bare frem for oss. Laga lyder når vi prøvde å gå. Utrolig koselig og det ungene husker best fra hele turen. Andre gang vi var der kom ulvene helt bort til gjerdet når vi gikk med lommelyktene. Da var det også unger der, og de var utrolig lekene. Så jeg vil anbefale dere å ta turen oppom nordisk villmark på kvelden. Utrolig deilig når roen senker seg over parken og du nesten er helt alene der. Meg, min mann og mine to barn syns det er helt utrolig å bare vandre rundt. Se og oppleve ting på vår vei, ser vi bare en liten del av parken er det helt greit, såfremt vi har kost oss. Mannens to barn må ha noe som skjer konstant, om det ikke gjør det så er det kjedelig. Så vi har endt opp med at mine drar til dyrparken og hans drar til tusenfryd. På den måten blir det en hyggelig tur for alle. Anonymous poster hash: d8f62...dc1
februarprins2013 Skrevet 31. juli 2016 #17 Skrevet 31. juli 2016 min topp 3 er : 1. Abra havn 2. kaptein sabeltann verden ( sønnen min på 3,5 år har nok det på første, utrolig stor fan av kaptein sabeltann ,stor stas når han sto rett ved siden av oss under showet ) 3. Gepardmoren og ungene ( så utrolig vakre ) Men for og være helt ærlig misliker jeg aboslutt ingenting med parken men dette er topp 3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #18 Skrevet 31. juli 2016 Hakkebakkeskogen er det beste med parken. Var også kjekt å reise hjem med 4 kg sjokolade hehe.. Sønnen min vant to dager på rad Anonymous poster hash: 6bb09...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå