Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Hei! Er det noen her som har hatt hemoroide (utvendig)? Hvordan merket du det? Gikk det bort av seg selv eller måtte du til behandling? Har nemlig oppdaget noe ved anus som jeg aldri har hatt før, og mistenker sterkt at dette kan være en hemoroide. Det svir, klør og det kjennes til og med når jeg går, spesielt når jeg skal tørke meg. Det er en synlig utposing midt i anus, rødlig, og det ser ut som at det kommer innenfra.. Men det "fester" seg på en måte utvendig, det stikker altså ikke bare ut.. Kjenner av og til at noe "er der". Ubehagelig! Har ingen erfaring med dette, og håper at noen kan dele erfaringer! Anonymous poster hash: 01367...8f3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Det har vel sikkert ingen sammenheng (?), men det kan nevnes at jeg var dårlig i magen i natt... Anonymous poster hash: 01367...8f3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Etter to svangerskap har jeg ræva full. Kjøp deg Scheriproct salve på apoteket. Anonymous poster hash: 76639...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå