Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Det står i regelverket at det kan hos fri i to uker! Er dette totalt i løpet av barneskoleårene? Anonymous poster hash: 653ff...21c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Det er veldig vanskelig å få permisjon , særlig fra Oslo skoler . Får ikke det for å dra på ferier Anonymous poster hash: bc914...070
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Det er veldig vanskelig å få permisjon , særlig fra Oslo skoler . Får ikke det for å dra på ferier Anonymous poster hash: bc914...070 Var ikke det jeg spurte om.. Anonymous poster hash: 653ff...21c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Kan gis permisjon sammenhengene i opptil 2 uker av gangen. Hvor mange ganger du kan gjøre dette ila skoletiden er vel sikkert opp til skolene å bestemme. Men mine 3 unger har hatt 2 uker sammenhengene ferie vert skoleår uten problemer. Eldste begynner i 7kl nå Anonymous poster hash: aea95...6b2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 På skolen min kan rektor gi fri inntil to uker i skoleåret. Dette skjer med en eller flere elever hvert år, noe ikke vi lærere setter så stor pris på. Dette er en ungdomsskole, og to uker er lenge å være borte når det bare gjelder en sydenferie eller lignende. Vi opplever i hvertfall at ikke lekser og annet blir fulgt opp slik det burde, og at elevene møter uforberedt til prøver/tentamener når de kommer tilbake. Anonymous poster hash: 6fe9c...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå