GĂ„ til innhold

Syk av silikon?đŸ™đŸ»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har silikon.Hatt det i 10 Är nÄ.Fra kort tid etter jeg fikk det innlagt begynte jeg Ä fÄ forskjellige infeksjoner i kroppen(hals, Þrer etc....)Jeg er blitt vÊrre og nÄ plages jeg med smerter og utmattelse.Symptomer som min ME syke venninne.Jeg er ikke meg selv lengre.Legene har sjekket med mr, ultralyd osv og finner ikke noe.BlodprÞvene er fine ogsÄ.Jeg er fortvilt.Vil helst ikke fjerne silikonet heller, men......er det noen som kjenner noen som har blitt syk av implantater?

Anonymous poster hash: 3817a...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, Google "sick from silicon"...

Skrevet

Kunne tenkt meg Ä fÄ mere "personlig" svar fra folk i Norge som kanskje har opplevd dette....ja, man kan vell google alt.

Anonymous poster hash: 3817a...090

Skrevet

Pussig at du skriver det! Har aldri hĂžrt noen nevne dette fĂžr! Har tenkt tanken selv.. Har akurat de samme symptomene, 9 Ă„r siden jeg la innđŸ˜±

Anonymous poster hash: 25d73...063

Skrevet

"Slapp og sliten" er den moderne tids epidemi. Hvis du virkelig tror silikonpuppene dine har skylda, bÞr du fjerne dem. Mest sannsynlig er det en hel cocktail av saker og ting som gjÞr at du fÞler deg rÊva. Men det er mye lettere Ä ha én konkret greie Ä skylde pÄ.

Skrevet

Kom til Ä tenke pÄ en artikkel jeg leste pÄ vg for noen dager siden.

http://www.vg.no/rampelys/moter-og-modeller/hugh-hefners-kone-crystal-fjernet-brystimplantatene/a/23745438/

"Fru Hefner skal lenge ha trodd at hun led av Borreliose, som skyldes flÄttbitt. De siste mÄnedene skal hun imidlertid ha kommet frem til at symptomene skyldtes brystinnleggene. Hun forklarer pÄ Instagram og pÄ Facebook hvordan hun mener silikonen har skadet immunforsvaret hennes og «forgiftet kroppen»."

Anonymous poster hash: a3158...f1f

Skrevet

Jeg vet om noen som har blitt friskere etter at de fjernet silikonen. Viste seg at de hadde lekkasjer fra implantatene som ikke ble oppdaget fÞr legene hadde Äpnet for Ä fjerne dem.

Det er dessverre ikke helt uvanlig Ä fÄ bivirkninger av slike implantater.

Anonymous poster hash: 766b5...440
Skrevet

Kona til hefner skrev om ddette! Les det!

Skrevet

Hun Yolanda fra real houswifes og beverly hills hadde det ogsÄ.

Anonymous poster hash: 71ce9...d6c

Skrevet

Hvis du har hatt implantatene i 10 Är sÄ er det vel uansett snart Ä tide Ä bytte dem ut, er det ikke?

Anonymous poster hash: d41aa...dfb

Skrevet

Hvis det er pga implantatene sÄ er det vel en lekkasje, og da mÄ du fjerne de uansett.

Anonymous poster hash: 8f1c6...431

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...