Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har silikon.Hatt det i 10 Är nÄ.Fra kort tid etter jeg fikk det innlagt begynte jeg Ä fÄ forskjellige infeksjoner i kroppen(hals, Þrer etc....)Jeg er blitt vÊrre og nÄ plages jeg med smerter og utmattelse.Symptomer som min ME syke venninne.Jeg er ikke meg selv lengre.Legene har sjekket med mr, ultralyd osv og finner ikke noe.BlodprÞvene er fine ogsÄ.Jeg er fortvilt.Vil helst ikke fjerne silikonet heller, men......er det noen som kjenner noen som har blitt syk av implantater?  Anonymous poster hash: 3817a...090
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Kunne tenkt meg Ä fÄ mere "personlig" svar fra folk i Norge som kanskje har opplevd dette....ja, man kan vell google alt.  Anonymous poster hash: 3817a...090
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Pussig at du skriver det! Har aldri hÞrt noen nevne dette fÞr! Har tenkt tanken selv.. Har akurat de samme symptomene, 9 Är siden jeg la inn𱠠Anonymous poster hash: 25d73...063
Gustav Klitt Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 "Slapp og sliten" er den moderne tids epidemi. Hvis du virkelig tror silikonpuppene dine har skylda, bÞr du fjerne dem. Mest sannsynlig er det en hel cocktail av saker og ting som gjÞr at du fÞler deg rÊva. Men det er mye lettere Ä ha én konkret greie Ä skylde pÄ.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 Kom til Ä tenke pÄ en artikkel jeg leste pÄ vg for noen dager siden.  http://www.vg.no/rampelys/moter-og-modeller/hugh-hefners-kone-crystal-fjernet-brystimplantatene/a/23745438/  "Fru Hefner skal lenge ha trodd at hun led av Borreliose, som skyldes flÄttbitt. De siste mÄnedene skal hun imidlertid ha kommet frem til at symptomene skyldtes brystinnleggene. Hun forklarer pÄ Instagram og pÄ Facebook hvordan hun mener silikonen har skadet immunforsvaret hennes og «forgiftet kroppen»."  Anonymous poster hash: a3158...f1f
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 Jeg vet om noen som har blitt friskere etter at de fjernet silikonen. Viste seg at de hadde lekkasjer fra implantatene som ikke ble oppdaget fÞr legene hadde Äpnet for Ä fjerne dem.  Det er dessverre ikke helt uvanlig Ä fÄ bivirkninger av slike implantater. Anonymous poster hash: 766b5...440
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Hun Yolanda fra real houswifes og beverly hills hadde det ogsÄ.  Anonymous poster hash: 71ce9...d6c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 Hvis du har hatt implantatene i 10 Är sÄ er det vel uansett snart Ä tide Ä bytte dem ut, er det ikke?  Anonymous poster hash: d41aa...dfb
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 Hvis det er pga implantatene sÄ er det vel en lekkasje, og da mÄ du fjerne de uansett.  Anonymous poster hash: 8f1c6...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ