Gå til innhold

Bli igjen på by'n, er det ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er ikke glad i å gå ut, mens jeg syntes det kan være gøy å komme se ut en tur innimellom.

Han vil gjerne gå hjem senest kl. 24.

Jeg kan ikke være ute til 03, men 01, 01:30 går bra.

Er drt galt av meg å bli igjen om han går tidlig?

Jeg blir jo srlvfølgelig ikke igjen alene, men med venner.

Han sitter som regel bare å gjesper da vi er ute, så jeg går som regel ut alene med venninner.

Hva syntes dere, bør jeg gå hjem med han tidlig?

Anonymous poster hash: 8de09...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er ikke glad i å gå ut, mens jeg syntes det kan være gøy å komme se ut en tur innimellom.

Han vil gjerne gå hjem senest kl. 24.

Jeg kan ikke være ute til 03, men 01, 01:30 går bra.

Er drt galt av meg å bli igjen om han går tidlig?

Jeg blir jo srlvfølgelig ikke igjen alene, men med venner.

Han sitter som regel bare å gjesper da vi er ute, så jeg går som regel ut alene med venninner.

Hva syntes dere, bør jeg gå hjem med han tidlig?

Anonymous poster hash: 8de09...b88

Bli igjen med venninner er det ikke noe galt i, dere kan ha det gøy uten mannfolket. Men jeg synes ingenting om hvis man blir alene (altså hvis mannen og kona gikk ut sammen, og den ene blir da igjen) , for hva skal man alene på byen? På byen bruker man å sjekke noen eller prøve å få seg et ligg. Men når man er flere, stiller saken seg annerledes, så jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet i ditt tilfelle! Kos deg med venninner og send den trøtte mannen hjem :)

Skrevet

Bli igjen med venninner selvfølgelig. Hvorfor kan du ikke bli til 03?

Anonymous poster hash: 6e57e...9c0
Skrevet

Bli igjen med venninner selvfølgelig. Hvorfor kan du ikke bli til 03? Anonymous poster hash: 6e57e...9c0

Hi her,

Fordi jeg ikke orker

Anonymous poster hash: 3c572...24b

Skrevet

Bli igjen med venninner er det ikke noe galt i, dere kan ha det gøy uten mannfolket. Men jeg synes ingenting om hvis man blir alene (altså hvis mannen og kona gikk ut sammen, og den ene blir da igjen) , for hva skal man alene på byen? På byen bruker man å sjekke noen eller prøve å få seg et ligg. Men når man er flere, stiller saken seg annerledes, så jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet i ditt tilfelle! Kos deg med venninner og send den trøtte mannen hjem :)

Nei, ville jo aldri vært alene igjen, det tror jeg ikke mannen hadde akseptert.

Mener sammen med andre venner.

Skrevet

Hi her,

Fordi jeg ikke orker

Snakk om en time . Enten hadde jeg bedt mannen holde ut , eller blitt med han hjem. Jeg er såpass gammeldags kanskje at tenker drar man sammen , drar man også hjem sammen

Anonymous poster hash: 3b183...5c0

Skrevet

Så lenge mannen synes det er OK at du blir og han skal hjem og sove, og du kommer til OK tid hjem, er det ikke noe problem. Problemet hos oss er at mannen alltid blir igjen hos venner/på byen eller andre steder når jeg drar hjem, og kommer enten ut på ettermiddagen dagen etter, eller på morgenen to dager etter. Vurderer hele forholdet av den grunn. Hvis han hadde kommet hjem kl 1, 2, 3 eller 4 samme natt, og fungerte ut på ettermiddagen dagen etter, ville jeg ikke ha hatt noe problem med det.

Anonymous poster hash: 6ccea...aa6
Skrevet

Så lenge mannen synes det er OK at du blir og han skal hjem og sove, og du kommer til OK tid hjem, er det ikke noe problem. Problemet hos oss er at mannen alltid blir igjen hos venner/på byen eller andre steder når jeg drar hjem, og kommer enten ut på ettermiddagen dagen etter, eller på morgenen to dager etter. Vurderer hele forholdet av den grunn. Hvis han hadde kommet hjem kl 1, 2, 3 eller 4 samme natt, og fungerte ut på ettermiddagen dagen etter, ville jeg ikke ha hatt noe problem med det.

Anonymous poster hash: 6ccea...aa6

Den ville jeg revurdert også :-/ hørtes slitsomt ut

Anonymous poster hash: 3b183...5c0

Skrevet

Bli igjen på byen og kos deg! 😃

Anonymous poster hash: cbc59...488

Skrevet

Hvis jeg hadde lurt på om jeg kunne blitt igjen på byen når mannen gikk hjem hadde jeg fått klaustrofobi tror jeg...

Anonymous poster hash: 3fc9d...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...