MammantilNurket Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Vi har det som nr.1 på "guttelisten" vår
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Takk! 😀 kjekt å høyra! Anonymous poster hash: 7f526...1b8
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 Bestefar Anonymous poster hash: 00a24...ff7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #8 Skrevet 30. juli 2016 Bedre om det skrives Artur 😃 Anonymous poster hash: 7ac92...9eb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 Jeg hadde det på navnelista mi! Jeg liker det godt Anonymous poster hash: 87270...612
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #11 Skrevet 30. juli 2016 Jeg liker det kjempegodt! Anonymous poster hash: 097df...5a6
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #12 Skrevet 30. juli 2016 Nei nei nei Anonymous poster hash: 3e60d...2dd
Ronaa Skrevet 30. juli 2016 #14 Skrevet 30. juli 2016 Det skulle babyen hete om det ble gutt. Får vi gutt seinere vil han få det navnet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #15 Skrevet 30. juli 2016 Ikke helt min smak, synes det er litt hardt/ikke så begeistret for lyden. Finere på engelsk. Men hvis dere liker det, er det ellers ingen ting "galt" med det:) Anonymous poster hash: 92aa5...956
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #16 Skrevet 30. juli 2016 Må innrømme at jeg tenkte bestefar navn helt til datteren min kom hjem med en kjekk Arthur Nå synes jeg navnet er kult! Anonymous poster hash: 7115e...3ae
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #18 Skrevet 31. juli 2016 Synes Artur er fint når det sies med rulle-r. Men for oss som skarrer synes jeg det lyder rart. Forbinder det med nordlendinger, da jeg kjenner flere Artur (i diverse dobbeltnavnkombinasjoner) fra nord😊👍🏻 Anonymous poster hash: fe40f...eff
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #20 Skrevet 31. juli 2016 Stygt. Minner meg om en gammel gretten gubbe.. Kjenner kun eldre menn som heter det. Anonymous poster hash: cddb7...4c8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #21 Skrevet 31. juli 2016 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 Anonymous poster hash: f3c99...975
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #22 Skrevet 31. juli 2016 Kommer ann på hvor i landet du bor og hvordan det uttales. Synes ikke det er pent med østlandsdialekt. Her jeg bor ville det blitt Artor, med skarre r. Anonymous poster hash: 1692b...7a1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #23 Skrevet 31. juli 2016 'Arthur og minimoyene' er en så utrolig søt film, så jeg har likt det navnet kjempegodt siden jeg så den filmen. Arthur er SÅ søt! Anonymous poster hash: 08b0b...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå