Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Hei, jeg er helt ny i slike forum, og mulig at jeg poster dette på helt feil sted... jeg lurer veldig på en ting når det gjelder graviditet. I mai hadde jeg en SA og nå i juli fikk jeg ny positiv test. Var da hos ultralyd i går, hvor jeg fikk bekreftet en graviditet, og at hun kunne se hjerteaksjon. I dag så er alle symptomene på graviditeten vekk, ingen ømme bryster, ingen trøtthet, ingen ¨munching¨ og heller ingen av de mensensmertene jeg har hatt den siste uken. trenger jeg være bekymret? altså var jo å fikk se i går at det var liv, kan det forsvinne så fort? jeg blør ikke, og har ikke sterke smerter heller. takk for eventuelle svar Anonymous poster hash: 521a7...5f5 Anonymous poster hash: 521a7...5f5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Det er veldig vanlig at symptomene kommer og går på denne tiden. Det trenger ikke å bety noe som helst. Men jeg skjønner at du er nervøs, jeg har vært gjennom det samme! Hadde MA og SA på rappen (uten mens mellom), før det gikk bra og jeg har nå en tre mnd gammel baby 😃 Anonymous poster hash: 7e86d...132
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Som poster over; helt normalt at symptomene kommer og går Jeg er selv 5+2, og var i forgårs helt uten et eneste symptom, men trøttheten var tilbake idag!Nå har du postet på anonymforumet, dersom du velger formuet som heter "1. trimester" så finner du flere lignende og andre relevante poster for oss i 1. tri Anonymous poster hash: 9d268...415
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Såvidt jeg forstod på leger og hva jeg kunne finne av andres erfaringer + nå mine egne, kan jeg si at dette er nok i det aller fleste tilfeller helt normalt. Vi kan jo selvsagt ikke si 100% sikkert. Men jeg tror nok ikke du har noe å bekymre deg for. Jeg er 30 uker på vei, og kan fremdeles, avhengig av hvor lillemor ligger i magen, ikke engang kjenne jeg er gravid. Noen ganger ligger hun så langt inn i magen at magen min kjennes ut som før jeg ble gravid. Jeg hadde mange slike dager tidlig i graviditeten. Husker jeg var kjemperedd, men dagen etter våkna jeg med dobbelt så mye smerter i både bryst og resten av kroppen. Krysser alt jeg har for at det bare er hormoner som tuller med deg <3 Anonymous poster hash: de5eb...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå