Gå til innhold

Reima vinterdresser (str)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en reimadress til datteren min, og ble litt usikker på str. Hun er en helt normal liten jente på 97 cm. Er det da lurt å kjøpe 98 eller 104? Hvor store er de egentlig i størrelsen?

Anonymous poster hash: 1e149...eb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to vi har hatt var litt store i str. Så hvis hun skal bruke den nå snart ville jeg kjøpt 98. Men her er det sjelden aktuelt med vinterdress før nov/des, så hun kan jo vokse litt før det...

Skrevet

De er stor i str. Jenta mi bruker 122 og 122/128, men i Reima har hun 116 jakke som fremdeles er romslig. Samme gjelder dressene.

Anonymous poster hash: 249c9...d3b

Skrevet

Det er der problemet ligger 😂

Har hatt dresser fra POP hittil, og der ville jeg definitivt kjøpt 104. Men så har jeg hørt at reima er store i str og ble usikker 😊

Skrevet

OK, takk for et innspill til. Mulig det holder med 98 da... 😊

Skrevet

De vi har hatt synes jeg har vært store i størrelsen. I høst/vårdress holdt 86 hele sesongen selvom gutten brukte 92-98 i klær. Hadde dress i 92 også som vi prøvde underveis men den svømte han i. Beste er nok å prøve på og se hvor mye hun har å gå på nå.

Skrevet

Ville absolutt kjøpt 104 siden det er en stund igjen til vinteren. Har hatt noen reima dresser her og har stort sett fulgt samme størrelse som vanlige klær.

Anonymous poster hash: 70831...9b4
Skrevet

Ville kjøpt str 104, 98 kommer til å bli forliten iløpet av vinteren. Jeg syns ikke Reima er spesielt stor i str. Her har 4åringen str 110 i både jakke og dress fra Reima. De er akkurat passe i str og hadde nok kjøpt str 116 om jeg skulle kjøpe nå, barnet er ca 107cm lang.

Anonymous poster hash: 4a897...cef

Skrevet

98 :) de er ganske store i str, min bruker 116 i alt,men reima dressen er 104 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...