Gå til innhold

28 dager til termin og mannen er på fylla.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri skjønt den greia der jeg.. Hadde aldri behov for å be samboeren min om å la være å ta en øl når det nærmet seg termin! Anonymous poster hash: 5170e...e39

likedan her, ikke vært et tema, han har bare latt vær.

Anonymous poster hash: e8f9c...f7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri skjønt den greia der jeg.. Hadde aldri behov for å be samboeren min om å la være å ta en øl når det nærmet seg termin!

Anonymous poster hash: 5170e...e39

Enig... Mannen her skal både i utdrikkingslag og i bryllup henholdsvis 3 og 1 uke før termin. Håper han koser seg;-) skulle fødselen begynne og han ikke er edru er det neppe verdens undergang..

Anonymous poster hash: e6afe...94f

Skrevet

Så glad jeg er gift med en mann som bestemte seg for å slutte å drikke da vi fant ut vi vaar gravide. Så mye enklere enn å måtte tenke på sånt noe.

Men hadde han ønsket, så tror jeg jeg ville sett an litt. Dersom jeg hadde mye trøbbel i svangerskapet, så nei. Dersom alt virket helt normalt og fint. Så hadde det ikke vært sååå stort problem , selv om jeg nok ikke hadde oppfordra til det kanskje :)

Anonymous poster hash: 1e63f...4d0

Skrevet

Enig... Mannen her skal både i utdrikkingslag og i bryllup henholdsvis 3 og 1 uke før termin. Håper han koser seg;-) skulle fødselen begynne og han ikke er edru er det neppe verdens undergang..

Vil du ha en full mann med på fødselen?

Anonymous poster hash: 6a319...712

Skrevet

Nei, det er ikke verdens undergang at man må føde alene. Det jeg ikke forstår er hvorfor det for mange menn er likhetstegn mellom å kose seg/dra ut/ være hos kompiser og grøftefylla. Både jeg og mange jeg kjenner klarer fint å kose oss, feire bryllup, bursdager osv uten å drikke oss sanseløse.

Skrevet

Man kan ikke ha med seg en full mann med på fødselen, han blir kastet ut.

Skrevet

Nei.. Det vil jeg ikke. Men sannsynligheten for at det skjer akkurat da er liten.. Og skjer det så skitt au. Ingen krise skjedd! Kong Harald kunne vært med på mine fødsler for alt jeg bryr meg.. Jeg går helt inn i meg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...