Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har en 6 årig profesjonsutdanning (psykologi) og ønsker å jobbe noe som er relevant for utdanningen (kan ikke ta ny utdanning), men som ikke innebærer klientansvar eller tett kontakt med mennesker. Jeg er åpen for kurs\videreutdanning som kan kombineres med jobb. Det er viktig med arbeid på dagtid (ikke turnus), og helst fleksibel arbeidstid. Noen tips? Har variert arbeidserfaring, men ønsker ikke salgsjobber eller undervisning. Problemet synes å være at jeg enten oppfattes som overkvalifisert til ulike stillinger, eller at jeg ikke har spesialisering. Anonymous poster hash: 59508...fbb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Hva med pp-rådgiver? Jobber en del med mennesker da, men også mye kontorarbeid mellom observasjoner og samtaler med ansatte i skole/bhg og foreldre. Anonymous poster hash: 5e216...684
Puppen og lillemor Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Ta noen kurs/videreutdanning innen HR og/eller organisasjonspsykologi?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Markedsføring? Klara klok? Fengselsvesenet? Anonymous poster hash: f20d2...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå