Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Barnehagestart straks😊 Anonymous poster hash: 8b7d9...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Bisgaard skinntøfler har jeg vært veldig fornøyd med. Anonymous poster hash: e3397...684
Løvetanner Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Vi bruker sommerens sandaler inne til de blir for små
Lessismore Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Vi fikk tips i dag fra en skobutikk-ansatt om å bruke sandaler som innesko. Dette fordi de fleste barnehager har gulvvarme, og da blir det fort for varmt med tradisjonelle tøfler. Så her blir det å vaske sommerens sandaler, og sende med dem i barnehagen når den starter.
Slaskepott Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Mine bruker myke skinntøfler fra http://www.shoeszoo.com.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #7 Skrevet 31. juli 2016 Myke skinntøfler! Anonymous poster hash: 9324e...dd2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #8 Skrevet 31. juli 2016 Har brukt myke skinntøfler fra name it tidligere, men i år vasker jeg sandalene fra sommeren og sender med de. Anonymous poster hash: 53118...237
Mamma_til_2 Skrevet 31. juli 2016 #9 Skrevet 31. juli 2016 Prøv og finn sko som ikke er klumpete og stor de skal være behagelig og ha på ( de er på en god del om dagen) er det leketepper i bhg så pass på borrelåsen den setter seg fast i alle tepper.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #10 Skrevet 31. juli 2016 De fleste bhg har varme i gulvet. Skjønner ikke hvorfor barn skal gå med sandaler inne 7-8 timer for dag? Gjør de det hjemme også? Ta ekstra sokker med til skift hvis de blir våte? Anonymous poster hash: 85db4...c53
Mamma_til_2 Skrevet 31. juli 2016 #11 Skrevet 31. juli 2016 De fleste bhg har varme i gulvet. Skjønner ikke hvorfor barn skal gå med sandaler inne 7-8 timer for dag? Gjør de det hjemme også? Ta ekstra sokker med til skift hvis de blir våte? Anonymous poster hash: 85db4...c53 Det er blant annet om brannvarsleren går så har ikke barna tid til og ta på sko, og da må de ut uansett vær, det blir fort kaldt og vått uten innesko da.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #12 Skrevet 31. juli 2016 Så 20 barn på en avdeling må gå med innesko i 4 barnehageår fordi de en gang i året har brannøvelse? Anonymous poster hash: 85db4...c53
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #13 Skrevet 31. juli 2016 Så 20 barn på en avdeling må gå med innesko i 4 barnehageår fordi de en gang i året har brannøvelse? Anonymous poster hash: 85db4...c53 Skal være i allefall to brannøvelser pr halvår. En varslet og en uvarslet. Kan også være at brannalarmen utløses uten at det er øvelse. Anonymous poster hash: 53118...237
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #14 Skrevet 31. juli 2016 Så 20 barn på en avdeling må gå med innesko i 4 barnehageår fordi de en gang i året har brannøvelse? Anonymous poster hash: 85db4...c53 Det er vel når det ikke er øvelse det er mest prekært å komme seg raskt ut, da.... Er det vinter, kaldt og vått kan det være særdeles ubehagelig å være ute uten sko, selv etter kun få minutter. Anonymous poster hash: 3d900...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå