Gå til innhold

Tips til innesko til 2,5-åring str 25/26?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagestart straks😊

 

Anonymous poster hash: 8b7d9...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bisgaard skinntøfler har jeg vært veldig fornøyd med.

 

Anonymous poster hash: e3397...684

Skrevet

Vår bruker viking sandaler inne.

Skrevet

Vi bruker sommerens sandaler inne til de blir for små:)

Skrevet

Vi fikk tips i dag fra en skobutikk-ansatt om å bruke sandaler som innesko. Dette fordi de fleste barnehager har gulvvarme, og da blir det fort for varmt med tradisjonelle tøfler. Så her blir det å vaske sommerens sandaler, og sende med dem i barnehagen når den starter.

Skrevet

Myke skinntøfler!

 

Anonymous poster hash: 9324e...dd2

Skrevet

Har brukt myke skinntøfler fra name it tidligere, men i år vasker jeg sandalene fra sommeren og sender med de.

 

Anonymous poster hash: 53118...237

Skrevet

Prøv og finn sko som ikke er klumpete og stor de skal være behagelig og ha på ( de er på en god del om dagen) er det leketepper i bhg så pass på borrelåsen den setter seg fast i alle tepper.

Skrevet

De fleste bhg har varme i gulvet. Skjønner ikke hvorfor barn skal gå med sandaler inne 7-8 timer for dag? Gjør de det hjemme også? Ta ekstra sokker med til skift hvis de blir våte?

 

Anonymous poster hash: 85db4...c53

Skrevet

De fleste bhg har varme i gulvet. Skjønner ikke hvorfor barn skal gå med sandaler inne 7-8 timer for dag? Gjør de det hjemme også? Ta ekstra sokker med til skift hvis de blir våte?

 

Anonymous poster hash: 85db4...c53

Det er blant annet om brannvarsleren går så har ikke barna tid til og ta på sko, og da må de ut uansett vær, det blir fort kaldt og vått uten innesko da.
Skrevet

Så 20 barn på en avdeling må gå med innesko i 4 barnehageår fordi de en gang i året har brannøvelse?

 

Anonymous poster hash: 85db4...c53

Skrevet

Så 20 barn på en avdeling må gå med innesko i 4 barnehageår fordi de en gang i året har brannøvelse?

 

Anonymous poster hash: 85db4...c53

Skal være i allefall to brannøvelser pr halvår. En varslet og en uvarslet. Kan også være at brannalarmen utløses uten at det er øvelse.

 

 

 

Anonymous poster hash: 53118...237

Skrevet

Så 20 barn på en avdeling må gå med innesko i 4 barnehageår fordi de en gang i året har brannøvelse?

 

Anonymous poster hash: 85db4...c53

Det er vel når det ikke er øvelse det er mest prekært å komme seg raskt ut, da.... Er det vinter, kaldt og vått kan det være særdeles ubehagelig å være ute uten sko, selv etter kun få minutter.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3d900...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...