Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Lyst å fortelle om det? Visste mannen din om det? Hvordan var det med samvittigheten din? Hvor fant du elskeren din? Anonymous poster hash: 1bf05...e17
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Mannen visste ingenting. Elskeren var en tidligere kollega. Vi pleide å møtes hjemme hos ham på vei fra byen eller når mannen min var ute. Jeg hadde og har ikke snev av dårlig samvittighet. Mannen min ga f.i meg, ville ikke ha sex, avviste meg osv. Min elsker ville at det skulle bli oss to, men siden han har en ADHD-diagnose var det ikke aktuelt for meg. Kjekk og fin mann, med bra utdannelse og jobb, men det diagnosen var en dealbreaker. Har også sammenheng med sosial bakgrunn. Kunne ikke komme hjem til mor og far med en muskelgutt med tatoveringer. Det ble avsluttet da jeg gikk fra mannen og kort tid etter møtte min nåværende samboer. Jeg har aldri vært utro mot ham. Elsker ham <3 Anonymous poster hash: d20ca...4e4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Ok, takk for at du delte. Noen som har hatt en elsker en periode, for så å gå tilbake til mannen, og levd som " normalt"? Etter nesten 20 år kunne jeg tenkt meg å "leke" litt medansre også, og mannenkan gjerne gjøre det samme. Jeg vil ikke skilles, vi er et fantastisk team, men sex'' en er gørr kjedelig, og jeg vil bare slippe. Anonymous poster hash: 1bf05...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå