Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Hva er maskuline og feminine sider? Anonymous poster hash: 74c14...446
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Har ingen maskuline sider. Er heldigvis slank , yndig og delikat Anonymous poster hash: eec1a...4c1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Tror ikke jeg har noen feminine sider... Anonymous poster hash: 114cd...753
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Skjønner ikke som helt... Jeg er jente, liten av vekst, tynn, store pupper halvlangt hår... Men jeg går kledd som en mann når jeg ikke er på jobb og faktisk må se fin ut. Går stort sett i herreklær på fritiden, bruker caps, ingen sminke og smykker. Tenker som en mann, driver med en maskulin idrett på et herrelag, har "guttete" interesser, har ingen typisk "kvinnelige" interesser eller hobbyer. Har få jentevenner, men mange kompiser. Folk tror jeg er lesbisk... Hater å bli invitert i anledninger der jeg må pynte meg og bruke kjole osv, men gjør det fordi det er forventet av meg. Folk får sjokk når jeg "doller" meg opp. Men jeg har det fint med meg selv. Jeg er jente, og feminin i naturlig utseende, men det stopper der. Jeg er fornøyd, og de rundt meg elsker meg for den jeg er:) med andre ord er vel svaret på ditt spørsmål ja, jeg er fornøyd med alle mine sider. Anonymous poster hash: d0633...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå