Gå til innhold

Greier ikke ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi har det tørker jeg innvendig, bokstavelig talt. Blir ikke mer kåt av det, faktisk mindre.. Han fingrer så jeg får rifter der nede, tar meg hardt bakfra og prøver veldig hardt da - føler bare det funker så dårlig. Ender opp med å gi en blowjob fordi sex funker så utrolig dårlig for meg. Har satt pstav inn.. Spontansex går ihvertfall ikke, må ha mental forberedning før sex. Er tiltrukket av han, han ser jo bra ut. Tror det feiler meg noe... Han er en flink pappa, men vi har hatt noen nedturer det siste året. Uff, utblåsning :)

Anonymous poster hash: 9afd3...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ut pstaven da

Anonymous poster hash: 35d91...545

Skrevet

Det blir jo helt feil å prøve å ta deg hardt når du ikke blir våt! Da må det heller mer sensuell tilnærming, gi deg tid til å bygge opp tenning og la kroppen din få reagere. Et godt forspill hvor dine behov også dekkes tror jeg er ekstra viktig siden dere har slitt i forholdet.

Sjekk ev. bivirkninger av p-staven din, kan være den også kan påvirke hormonene dine mot å bli mer tørr?

Men det virker som om noe i deg sier stopp mot å ha sex med ham, og det er et tydelig tegn som jeg mener du må ta alvorlig.

Kanskje parterapi for å finne bedre tilbake til hverandre? Eller sexolog?

Anonymous poster hash: c0ed1...948
Skrevet

Det blir jo helt feil å prøve å ta deg hardt når du ikke blir våt! Da må det heller mer sensuell tilnærming, gi deg tid til å bygge opp tenning og la kroppen din få reagere. Et godt forspill hvor dine behov også dekkes tror jeg er ekstra viktig siden dere har slitt i forholdet.

Sjekk ev. bivirkninger av p-staven din, kan være den også kan påvirke hormonene dine mot å bli mer tørr?

Men det virker som om noe i deg sier stopp mot å ha sex med ham, og det er et tydelig tegn som jeg mener du må ta alvorlig.

Kanskje parterapi for å finne bedre tilbake til hverandre? Eller sexolog?

Muligens terapi ja.. Han klår jo der nede og alt før sex. Føler det er turn off rett og slett, får ingen lyst egentlig. P stav er jo ikke hormoner i (?) så tror ikke den skal ha noe å si. Vi fungerer fint som venner og funker bra som familie liksom. Sånn sett er det jo dumt å gå fra hverandre, han er jo igrunnen en snill mann.

Skrevet

Muligens terapi ja.. Han klår jo der nede og alt før sex. Føler det er turn off rett og slett, får ingen lyst egentlig. P stav er jo ikke hormoner i (?) så tror ikke den skal ha noe å si. Vi fungerer fint som venner og funker bra som familie liksom. Sånn sett er det jo dumt å gå fra hverandre, han er jo igrunnen en snill mann.

Å "klå der nede" høres forferdelig turn-off til og med for meg som er veldig lettent.

For meg er tenningen både mentalt, men også sensuelt. Og et sensuelt forspill innebærer så mye mer enn "klåing der nede".

Jeg har vært borti et par menn jeg føler har "klådd der nede", og det har vært veldig avtennende på meg også.

En mann som gjør det på rette måten kan få meg til himmels og tilbake rask - motsatt så tørker jeg inn og mister interessen.

Det er en del bivirkninger av pstav også, så sjekk det ut - nedsatt sexlyst kan f.eks. være en av dem. Pstav inneholder hormonet gestagen som hindrer eggløsning.

Du sier han er en god mann og at du synes han er kjekk og at du er tiltrukket av ham. Da ligger jo det meste til rette for at dere skal ha det godt sammen.

Ta tak i det med pstaven, sjekk ut ev. bivirkninger, og ta også tak for å få forholdet til å bli bedre. Snakk med mannen at du ønsker dere skal jobbe mer målrettet for å få det bra igjen.

Lykke til :)

Skrevet

Nedsatt sexlyst er en helt vanlig bivirkning av hormonell prevensjon, og jo, p-staven inneholder hormoner som hindrer eggløsning og dermed graviditet.

Jeg ville tatt den ut og prøvd en stund uten, bruk kondom eller ha sex uten samleie et par måneder bare for å se om lysten din stiger. 

Så går du på apoteket eller på en sex-butikk (eller bestiller på nett) glidemiddel. Det er helt vanlig at svangerskap, alder og hormonforandringer gir tørre slimhinner. "Tørrtafsing" blir man ikke kåt av, det må være vått. At du ligger og tenker på at du må bli våt sperrer også for lysten og sjansen for å bli våt er enda mindre. Å bruke glidemiddel er ikke flaut, det er helt vanlig og det er deilig og gøy. Begynn med mannen din, ta litt glidemiddel i hendene dine før du tar på han. Menn blir litt gale av å bli runket av kvinnehender fulle av glidemiddel, det er godt. Så er det mannens tur, han tar glidemiddel på sine hender før han "tafser" på deg. Prøv det, hele opplevelsen vil bli en annen. Å ha sex med tørre slimhinner er vondt, sex skal være deilig.

Anonymous poster hash: 6ab87...2bd
Skrevet

Nedsatt sexlyst er en helt vanlig bivirkning av hormonell prevensjon, og jo, p-staven inneholder hormoner som hindrer eggløsning og dermed graviditet.

Jeg ville tatt den ut og prøvd en stund uten, bruk kondom eller ha sex uten samleie et par måneder bare for å se om lysten din stiger.

Så går du på apoteket eller på en sex-butikk (eller bestiller på nett) glidemiddel. Det er helt vanlig at svangerskap, alder og hormonforandringer gir tørre slimhinner. "Tørrtafsing" blir man ikke kåt av, det må være vått. At du ligger og tenker på at du må bli våt sperrer også for lysten og sjansen for å bli våt er enda mindre. Å bruke glidemiddel er ikke flaut, det er helt vanlig og det er deilig og gøy. Begynn med mannen din, ta litt glidemiddel i hendene dine før du tar på han. Menn blir litt gale av å bli runket av kvinnehender fulle av glidemiddel, det er godt. Så er det mannens tur, han tar glidemiddel på sine hender før han "tafser" på deg. Prøv det, hele opplevelsen vil bli en annen. Å ha sex med tørre slimhinner er vondt, sex skal være deilig.

Anonymous poster hash: 6ab87...2bd

Googlet nå p-staven og ser jeg har flere bivirkninger. Har kun hatt den i en mnd da.. Sliter med hunørsvigninger (blir fort irritert og sint) kviser har poppet ut. Og nå er jo sexlysta lavere enn før. Brukte kondom før jeg satt inn staven og har brukt det i to år, ville jo unngå det "styret". Har glidemiddel i hus men hjelper kanskje ikke om man mentalt ikke er så gira på sex..

Skrevet

Jeg pulte med olje og glidemiddel med mannen min i flere år uten særlig lyst. Nå har jeg vært singel i snart to år, og har enda ikke lyst til å knulle med noen. Just saying. Skulle ikkke pult så mye ute å ha lyst, det fucker hodet.

Anonymous poster hash: 7a4ea...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...