Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har spist 1 brødskive med brelett og 1 egg. Sov til 11.00 da.. Anonymous poster hash: 7e657...33d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Har spist stekt pepperonipølse, litt græddost, litt seterrømme og eggerøre av 2 egg og fløte Anonymous poster hash: dc11a...41f
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Tilsammen 4 tynne knekkebrød av rug med ost og krydder på. 1 kyllinglår.. Sto opp i 8 tiden da! Litt Pepsi Max og zero iste Anonymous poster hash: 7fce5...e83
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Litt annen type diett men - bananvafler av bananer, mandelmel, vann, havre, bakepulver og kokosmelk - 2 knekkebrød, et med banan og avokadomos på og et med hjemmelaget syltetøy. - 1 eple Til middag blir det: - fullkornspasta med hjemmelaget saus (tomater, gulrøtter, borlottibønner, løk og kikerter most sammen) med grønnsaker og sjampinjong på siden. Og til kvelds: - Dipgrønnsaker med hummus Kankje jeg spiser noe mer frukt eller grønt i løpet av dagen om jeg blir mer sulten. Anonymous poster hash: e60fb...ef1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 4 knekkebrød med ost og salat med kylling og avokado . Jogget 5 kilometer og 11 km på ellipse . Super motivert 😃 Anonymous poster hash: c41ee...1e7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 Frokost: En 0,0% yoplait yoghurt med havregryn, blåbær og en halv banan i. Lunsj: En skolebolle fra Meny Mellommåltid: To håndfuller potetgull og 5-6 småsjokoladebiter. Middag: Løvstek (lager selv av karbonadedeig og grillkrydder), hjemmelaget pommes frites (skjærer i staver, vender i olivenolje, legger på bakepapir i langpanna og steker i ovnen på varmluft), salat (uten dressing) og peppersaus Kveldskos: En kroneis med sjokolade og smake litt av barnas smågodt. Jeg har spisedag på lørdag Å være på streng diett 7 dager i uken er ikke sunt for hverken kropp eller sinn, så lørdag spiser jeg hva jeg vil, når jeg vil. De andre 6 dagene i uken spiser jeg bare sunn mat i moderate porsjoner og ikke noe snop. Går ned 0,5 -1,5 kg i uka, litt ettersom hvor i syklusen jeg er, hvor aktiv jeg er og hva jeg spiser. Anonymous poster hash: 71973...33e
MammantilNurket Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 Er ikke på diett så jeg har spist rundstykke med avocado og egg til frokost. Lunchen ble to biter hvit Toblerone og en espresso. Middag: Spekemat m/ masse jordbær 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #8 Skrevet 30. juli 2016 I dag har jeg droppa dietten, er ganske streng ellers men i dag har jeg spist: Frokost: frokostblanding med skummet melk og 2 kjeks Lunsj: 2 never nøtter Mellommåltid: en hel pose french fries Var så godt med noe salt i sola. Middag: grønnsakssuppe. Også blir det litt smågodt senere. + masse kaffe og pepsi max i løpet av dagen. i morgen er det planlagt knekkebrød med magert pålegg til frokost og kvelds, frokostblanding til lunsj og laks med en potet og mye grønnsaker til middag. Og litt frukt/bær som snacks. Anonymous poster hash: 6f2eb...96e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 Frokost: to skiver grovbrød med litt brelett og norvegia Lunsj: nutrilettbar, var på farten så måtte bare ha noe. Mellommåltid: tre små gulrøtter Middag: 140g flintstek, en litt stor spiseskje potetsalat og masse salat. Kveldsmat: vet ikke enda. Sikkert et par knekkebrød med godt pålegg. Har jogget 5 kilometer. Anonymous poster hash: 93440...6cc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #10 Skrevet 30. juli 2016 En troika Anonymous poster hash: 0dd75...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå