Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Etter fødsel går jeg ikke ned i vekt. Tidligere har jeg fint gått ned med å regulere mat og mer aktivitet. Men denne gangen går deg altså ikke. Når jeg kom hjem fra sykehuset så veide jeg 73 kilo. Nå etter 14 mnd. står den på 68 kilo. Ikke store prestasjonene! 😣 Kan søvn ha så veldig innvirkning? Eneste forskjellen jeg vet. For barnet sover så utrolig dårlig. Alltid gjort. Så jeg sover ca. 4- 5 timer om natta, ikke sammenhengende.... Jobber også 100 % og har et barn til. Så får ikke sovet på dagen eller lagt meg tidligere enn jeg gjør. Men kan det ha veldig innvirkning på vekta? Veide 56 før svangerskapet å skulle gjerne fått gått ned hvertfall noen kilo da.. Anonymous poster hash: 535c9...8e2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Jeg vil anbefale deg å melde deg på et Roede-kurs. Da kan kurslederen hjelpe deg med å finne ditt kaloriinntak og gjøre de justeringene som trengs for at du skal komme ned i vekt. I tillegg til god motivasjon fra kursleder og de andre Jeg fikk i alle fall god støtte der og kom med ned til vanlig vekt igjen. Det krevde litt, men glad jeg gjennomførte. Skulle bare litt ekstra disiplin til. Og, ja. Søvn har en innvirkning og. Anonymous poster hash: 4f2cc...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå