Gå til innhold

Hadde du irettesatt ditt barn om det sa dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikter på en forbipasserende med lekepistol og sa "jeg skal drepe dere"?

Var en gutt på ca fem som sa dette til meg og min datter.

Jeg svarer at det ikke er pent å sikte på andre og si slikt og han svarer, haha jeg skal DREEEEEEPE dere.

Jeg ber han slutte og foreldrene bryr seg ikke.

Jeg synes slik oppførsel er noe man bør ta tak i og si at det ikke er lov, kanskje jeg tar feil?

Anonymous poster hash: 089be...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg hadde tatt fra barnet mitt lekepistolen og ikke gitt det tilbake på en stund samtidig som jeg har gitt kraftig irettesettelse og nedtur barnet si unnskyld til deg.

Skrevet

Du tar ikke feil. Men lurer på hva foreldrene hadde sagt om du svarte " Nei, for jeg skal drepe deg først". Ikke like greit for dem når noen andre sier det,nei

Anonymous poster hash: b1013...3fc

Skrevet (endret)

Det hadde jeg aldri godtatt. Ungen hadde fått en bøtte med "irettesettelse," og så hadde jeg konfiskert pistolen.

Endret av Lessismore
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja jeg hadde tatt fra barnet mitt lekepistolen og ikke gitt det tilbake på en stund samtidig som jeg har gitt kraftig irettesettelse og nedtur barnet si unnskyld til deg.

Dette.

Skrevet

Du tar ikke feil. Men lurer på hva foreldrene hadde sagt om du svarte " Nei, for jeg skal drepe deg først". Ikke like greit for dem når noen andre sier det,nei

Anonymous poster hash: b1013...3fc

Haha. DEN skal jeg huske og svare med. 🙊

Anonymous poster hash: 089be...2b0

Skrevet

Fint du sa fra om at det ikke er greit å snakke sånn. Det kunne vært meg "på den andre siden".. Har en 3 1/2 åring som ser ut som en 5 åring og til min store skrekk har han plukket opp dette et sted. Eller så skal han "kutte av (kroppsdeler)" Helt forferdelig. Jeg har valgt å ikke hause det opp når han sier det, gi han minst mulig oppmerksomhet, sier bare at det ikke er greit å si sånne ting, i en rolig tone. Men hadde så klart ikke oversett det hvis han sa det til fremmede, hadde garantert reagert!

Anonymous poster hash: fb612...4ea

Skrevet

Mine barn får ikke lov å leke med våpen.

Vi liker ikke krig og elendighet

Anonymous poster hash: ec049...fc9

Skrevet

Jeg hadde ikke latt mitt barn leke slik med pistol.

Jeg har faktisk svart et barn som skulle drepe meg at om han dreper meg på det skulle jeg kommee tilbake som spøkelse og drepe han når han sover.

Ikke det mest pedagogiske jeg har gjort i mitt liv. Men er dritt lei den drittungen som ikke kan oppføre seg normalt.

Anonymous poster hash: a2362...094

Skrevet

Jeg har faktisk svart et barn som skulle drepe meg at om han dreper meg på det skulle jeg kommee tilbake som spøkelse og drepe han når han sover.

Ikke det mest pedagogiske jeg har gjort i mitt liv. Men er dritt lei den drittungen som ikke kan oppføre seg normalt. Anonymous poster hash: a2362...094

Hahahahaha! Fantstisk!

Anonymous poster hash: 8d37e...315

Skrevet

Ja, da hadde jeg irettesatt og sagt at det er ikke lov å verken sikte på andre eller si stygge ting. Han hadde fått den ene advarselen. Hadde det skjedd igjen hadde jeg tatt fra han leken.

Barn sier mye uten å tenke over det eller mene det de sier. Hadde ikke lagt så mye i det om noen barn hadde gjort det mot meg. Mine barn, spesielt yngste kunne funnet på akkurat det samme. Ikke greit, men heller ikke katastrofe.

Skrevet (endret)

Jeg har faktisk svart et barn som skulle drepe meg at om han dreper meg på det skulle jeg komme tilbake som spøkelse og drepe han når han sover.

Ikke det mest pedagogiske jeg har gjort i mitt liv. Men er dritt lei den drittungen som ikke kan oppføre seg normalt.

Anonymous poster hash: a2362...094

Fantastisk ... og særdeles effektivt.

Så til HI: Jeg hadde irettesatt barnet grundig og tatt pistolen. Ville ha gjort det samme hvis det ikke var mitt barn. Har faktisk gjort dette før. I 2005 (?) beslagla jeg en leketøysrevolver fra et barn. Dessverre, for barnet, glemmer jeg ofte å levere tilbake saker jeg beslaglegger. Denne revolveren dukket opp i roteskuffen min i forbindelse med flytting i 2013 😂😂😂

Når det er sagt så kunne det ikke falle meg inn å kjøpe lekevåpen til barnet mitt.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...