Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Hei! Har tatt 3 angrepiller denne måneden, altså i samme syklus selv om jeg vet at dette ikke er lurt. Gjorde det siden kondomet sprakk gled av. Tok en i begynnelsen av måneden og to rundt 14.-17. Forventet mens den 20., men fikk ikke det. Tok da en graviditetstest 26., men denne var heldigvis negativ. Fikk en blødning i går (28.), tenkte det var mensen og tok derfor min første p-pille. Jeg har nesten ikke blødd i dag, var masse gjennomsiktig slim på tampongen og bare litt blod. Frykter å være gravid og at dette kan være en festeblødning..? Eller kan det være pga. angrepillene eller p-pillen at blødningen er sånn?? Anonymous poster hash: 00437...fc0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Hei! Har tatt 3 angrepiller denne måneden, altså i samme syklus selv om jeg vet at dette ikke er lurt. Gjorde det siden kondomet sprakk gled av. Tok en i begynnelsen av måneden og to rundt 14.-17. Forventet mens den 20., men fikk ikke det. Tok da en graviditetstest 26., men denne var heldigvis negativ. Fikk en blødning i går (28.), tenkte det var mensen og tok derfor min første p-pille. Jeg har nesten ikke blødd i dag, var masse gjennomsiktig slim på tampongen og bare litt blod. Frykter å være gravid og at dette kan være en festeblødning..? Eller kan det være pga. angrepillene eller p-pillen at blødningen er sånn?? Anonymous poster hash: 00437...fc0 Tre angrepiller på en mnd? Og så spør du her inne om du er gravid? Kroppen din er fullstendig på tur! Dette kan umulig være bra. Anonymous poster hash: 0cc71...433
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Ja... Må innrømme at jeg er litt bekymret her... Håper det bare er tablettene som tuller med meg! Anonymous poster hash: 00437...fc0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 3 angre piller ? Skaff deg god nok prevensjon og ikke bruk dette som prevensjon . En kondom glir ikke av 3 ganger . Kjøp da en mindre str å ikke la mannen kjøpe ekstra store Anonymous poster hash: 5a922...ebe
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Siden du bruker angrepiller som prevensjon så håper jeg virkelig at du ikke er gravid. Har du ikke fått utdelt noe å tenke med? Anonymous poster hash: 701ec...435
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 Angrepillen kan føkke opp syklusen veldig, så det er ikke rart at ting er litt på tur nå. Anonymous poster hash: 2ab6c...d80
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 Kan føye til at brystene var svært ømme under og litt før blødningen. Har kjendt mye "rumling/kribling" i eggstokkene siste døgnet (regner i alle fall med at det er eggstokkene) Anonymous poster hash: 00437...fc0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #8 Skrevet 30. juli 2016 3 angre piller ? Skaff deg god nok prevensjon og ikke bruk dette som prevensjon . En kondom glir ikke av 3 ganger . Kjøp da en mindre str å ikke la mannen kjøpe ekstra store Anonymous poster hash: 5a922...ebe Ja, jeg ventet bare på å starte på p-piller... Går på de nå, men er fortsatt usikker Anonymous poster hash: 00437...fc0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Skrevet 30. juli 2016 Det er mye hormoner i angrepillen, så nå er syklusen din helt ødelagt for en stund. Det tar tid før syklusen normaliserer seg etter en sånn måned som du har hatt altså så bivirkninger og ubehag må du regne med. Anonymous poster hash: f7aa8...43e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #10 Skrevet 30. juli 2016 Er i "hjelp er jeg gravid" fasen selv. Kondomet gled inn i skjeden. Jeg fikk ikke tak i angrepille pga lang reisevei fra hytta og tok sjansen. Etter kalenderen skulle jeg ikke ha eggløsning før om syv dager. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjørte de fire timene. Har hatt murring i magen (som KAN være eggløsning da) vært litt uvel og hatt litt utflod. Skal ha mens om fem dager, krysser fingre for at den kommer. Anonymous poster hash: 4f960...613
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #11 Skrevet 30. juli 2016 Tusen takk for mange bra svar! Puster litt mer lettet ut nå enn for noen timer siden. Trengte litt synspunkt fra andre Anonymous poster hash: 00437...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå